Vandaag naar Archeon geweest naar de Fantasy en Gotic fair. Ik zou eerst niet gaan, maar toen ik om 11 uur wakker werd, was het hier echt super blauw en zonnig dus ben ik alsnog met mijn ouders gegaan. Mijn pa met tegenzin, net een klein kind dat maar een beetje shaggo met ons mee liep... Hij vond het maar niets

Ik? Ik vond het geweldig!! De dingen, de kostuums, de mensen... Echt super!! Mijn hart opgehaald, en mijn geld uitgegeven in de "tokien shop", ik ben een grote poster, een kalender, een mooi boek o.a. met utigebreidde beschrijvingen van de personages LOTR, een boeken legger met nep ring en een stel kaarten rijker

Ik wilde ook nog graag een dromen boek mee nemen, maar helaas was mijn geld op ...

Echt genoten, het was heerlijk weer, super gezellige mensen. Dacht eerst dat ik me een vreemde eend in de bijt moest voelen, maar dat was echt niet zo. Enkel in een van de overdekte markten stonk het in het begin behoorlijk naar wiet (een stel gozers) waar ik wat misselijk van werd... Maar de rest was het gewoon echt super. Veel info opgedaan, van onderandere LARP en verschillende celtische dingen en dergelijke. Je kon ook handlezen en naar een orakel, maar dat heb ikm aar neit gedaan. Mijn moeder wilde het niet, mijn pa ook niet... Ik wilde het eigenlijk wel, maar toch maar niet gedaan....
Erg leuk, allemaal mensen die 'vreemdne' van elkaar zijn, en die toch in elkaars 'spel' opgaan, echt super leuk. Ik wil dan ook zeker naar de fair die van de zomer/lente komt

Maar goed, genoeg gel*lt, hier wat fotos voor de liefhebbers...
Ridders te paard

Zooo'n gaaf kostuum! Echt die details, vooral van de vleugels, super!

Leuk verkleed vrouwtje

Super gezellige sweer, veel mensen...

Haha, een 'arena' toneel stuk, getiteld: "The Return Of THe King". Iedereen in de waan dat het wat met de Lord Of The Rings te maken had...

'geesten' oproepen...

En toen...
THE KING RETURNS!!!!!!!!!!

Dansende 'monnikken'

Gezang van 'the king' werd niet door iedereen gewaardeerd... (elf en trol)

Een gevecht...

Dat vele levens nam...

Hahaha, "The King" doet ook mee met het gevecht, terwijl hij het liedje zingt: "Love me tender, love me sweet" :lach:

Sorry voor de hoeveelheid...