even wat schrijven schrijven hoe ik me nu voel ik heb er geen woorden voor dus niemand weet wat ik bedoel
ik ben erg eenzaam op het moment niemand om me heen het went
ik wil dit niet eenzaam door het leven zonder iets of wat dat ook maar dat verander ik ook niet zo even
het rare is ik voel me zo al heel lang en ik doe er niks mee misschien ben ik wel bang
bang om raar gevonden te worden dat ik me zelf niet meer ben wat zo belangrijk is om verder te kunnen
ik word er ziek van ziek van eenzaam heid? ziek van me zelf? waneer is mijn tijd
ik wil stoppen maar mn doel is nog niet berijkt ik moet verder verder met waar ik ben
ik voel zo rot! ik ben zo alleen..... dus ik dacht ik ga een schrijven over hoe ik me voel. reacties mag, maar ik ben niet goed in rijmen, en wel in dichten zonder rijm xxxdevica
marjoke
Geplaatst: 17-12-04 15:02
als je niet goed bent in rijm, waarom rijm je dan? ik denk zelfs dat ik het mooier had gevonden zonder dat het rijmde dus doe in het vervolg wat je zelf voelt. daarbij en gedicht moet helemaal niet rijmen hoor! maar ik vind het wel een mooi gedicht. de gedachte is iig mooi
EngeltjeS
Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-04 15:03
ik dacht, ik probeer te rijmen, kijken at er uitkomt.