SPOED!!! Hoe maak je een deken? SPOED!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rhode_

SPOED!!! Hoe maak je een deken? SPOED!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 13:59

Heej..!

ik wil graaag een deken maken.. want ik moet er nog een hebben.. *LOL* Maar ik heeft beetje niet zoveel geld meer.. Het liefst een zweetdeken maar winterdeken is ook niet gek.. OK dan! Heeft er iemand goede ideen waar ik echt iets aan heb of ontwerpen zodat ik nu kan beginnen? Bloos!
Kusj..! Bloos

FrontC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:00

Je kunt eens kijken bij paardenpraat, daar is een doe het zelf topic!

justicehcb

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 14:05

zozo nou veel suc6
en als juh egt weinig geld heb kijk eens op marktplaats

Rhode_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 14:07

Jah op paardenpraat.. maar daar hebben ze niet eg uitleg.. op marktplaats is allemaal zo ver weg en dan moet je verzend koste btalen.. best veel..

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 16:05

de verzendkosten zullen waarschijnlijk niet meer zijn dan 5.50 en als je het zelf wilt maken moet je ook nog stof kopen etc. Weet niet of je dan altijd goedkoper uit bent dan op Marktplaats.

Rhode_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 16:14

Jaah dat is waar..

desleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:43

bij het drunens ruiterhuis zijn de zweetdekens met hals nu 25 euro als kerstactie.... als je stof en zo moet gaan kopen ben je echt niet zo heel veel goedkoper uit hoor...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 17:45

Tsja, slim geregeld als je wel een pony/paard hebt maar in deze tijd geen deken voor het beessie Verward .

Rhode_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 19:01

Maar het zijn verzorg haflingers en die hebben heel hun leven al zonder deken gestaan maar ik wil ook alleen een zweetdeken voor na het rijden..Lachen verder staan ze gewoon zonder deken in de wei en stal..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:04

Jus_dOrange schreef:
Tsja, slim geregeld als je wel een pony/paard hebt maar in deze tijd geen deken voor het beessie Verward .

ik hwb 5 paarde die lope gewoon buiten..die hebbe ook geen deken op dus snap ik jou reactie nie Verward

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:05

0ojannekeo0 schreef:
ik hwb 5 paarde die lope gewoon buiten..die hebbe ook geen deken op dus snap ik jou reactie nie Verward

ik heb mijn pony ook geen deken om hoor dus ik snap die reactie ook niej echt Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:26

0ojannekeo0 schreef:

Als paarden geschoren rondlopen (wat je eigenlijk zou denken als iemand met spoed een deken nodig heeft). In principe ben ik nogal anti-deken maar ik neem aan dat als een paard is geschoren dat je er gelijk een deken op moet leggen.

Rhode_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-04 21:23

Maar hij is niet geschoren ik vroeg alleen om een zweetdeken voor na het rijden, je weetwel.. omdat je paard dan altijd zweet..Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:34

Rhodeej schreef:
Maar hij is niet geschoren ik vroeg alleen om een zweetdeken voor na het rijden, je weetwel.. omdat je paard dan altijd zweet..Lachen

Waarom wil je een winterdeken dan ook als zweetdeken gebruiken? En een zweetdeken heeft volgens mij weinig spoed, een zweetdeken is nie echt noodzakelijk Verward .

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:53

Ik heb zelf ook een zweetdeken gemaakt, koste nog niet eens 5 minuten Tong uitsteken
zal zeggen wat ik gedaan heb:
Je haalt even een fleece deken waarvan je denkt dat die wel op je pony zal passen (of je pakt die wat van jezelf is Schijnheilig)
Je vouwt de deken dubbel, maakt aan de voorkant 2 gaatjes en aan de achterkant ook alleen dan wat hoger, doet er 2 lange veters in van je eigen schoenen Schijnheilig en je hebt een heerlijke deken waar je pony supersnel droog van is!! Veel succes Knipoog

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:55

mijn manier is nog goedkoop ook *LOL*
gewoon bij de zeeman of wibra ofzo deken halen Tong uitsteken
ik had er al ene

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:29

Heej ja rhode dat is nou een goed ide !! Moet je doen ..

Hep ikook gedaaan..maar dan met een wollen dken helpt heel goed *LOL*

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 14:46

Ehm, waarom spoed? Verward

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 15:02

xXVeronaXx schreef:
Ik heb zelf ook een zweetdeken gemaakt, koste nog niet eens 5 minuten Tong uitsteken
zal zeggen wat ik gedaan heb:
Je haalt even een fleece deken waarvan je denkt dat die wel op je pony zal passen (of je pakt die wat van jezelf is Schijnheilig)
Je vouwt de deken dubbel, maakt aan de voorkant 2 gaatjes en aan de achterkant ook alleen dan wat hoger, doet er 2 lange veters in van je eigen schoenen Schijnheilig en je hebt een heerlijke deken waar je pony supersnel droog van is!! Veel succes Knipoog

zo heb ik et dus ook gedaan met een oude wollen deken werkt super en is supersnel weer droog

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:44

Ik denk dat het zelf maken goedkoper is dan op marktplaats hoor! Je hebt nu ook bij de Action van die fleecedekentjes ( Haha! Ook knalROZE!! ) voor maar een paar euro..als je dan je moeder heel lief aankijkt Schijnheilig of ze er een bies omheen wil maken en dan maak je er een sluiting aan..en klaar ! of gewoon met een veter zoals al gezegd is... Ben het zelf ook van plan...en een roze dekje ook..mijn paardje wordt homo Tong uitsteken

NTuinenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 22:05

ik snap het zowiezo niet dat iedeereen reacties plaatst over de verzorging van haar paarden, de vraag was hoe maak je er 1, niet waar koop je er 1 of weet ik veel... Ik heb der laatste 1 gemaakt (nou ja, me moeder dan Tong uitsteken) gewoon stof kopen, ik weet niet hoe groot je pony's/paarden zijn, ik heb zelf voor een paard zon 5 meter ingekocht. een band, en tja verder heb je wel een vorm nodig van de deken, dus denk dat je hem eventueel zou moeten overnemen van een deken van je paarden of ik weet niet, verder een band gekocht, en 2 loopsplittne, ik zal binnenkort even een foto plaatsen... veel succes iedergeval met je deken...

xxx naomi

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:04

Ilse schreef:
Ehm, waarom spoed? Verward

ik denk dat haar pony/paard na het rijden erg zweet en dan te erg afkoelt