ik wil graaag een deken maken..
want ik moet er nog een hebben..
Maar ik heeft beetje niet zoveel geld meer..
Het liefst een zweetdeken maar winterdeken is ook niet gek..
Kusj..!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
want ik moet er nog een hebben..
Maar ik heeft beetje niet zoveel geld meer..
Het liefst een zweetdeken maar winterdeken is ook niet gek..

0ojannekeo0 schreef:ik hwb 5 paarde die lope gewoon buiten..die hebbe ook geen deken op dus snap ik jou reactie nie

)
en je hebt een heerlijke deken waar je pony supersnel droog van is!! Veel succes
xXVeronaXx schreef:Ik heb zelf ook een zweetdeken gemaakt, koste nog niet eens 5 minuten![]()
zal zeggen wat ik gedaan heb:
Je haalt even een fleece deken waarvan je denkt dat die wel op je pony zal passen (of je pakt die wat van jezelf is)
Je vouwt de deken dubbel, maakt aan de voorkant 2 gaatjes en aan de achterkant ook alleen dan wat hoger, doet er 2 lange veters in van je eigen schoenenen je hebt een heerlijke deken waar je pony supersnel droog van is!! Veel succes
werkt super en is supersnel weer droog
Ook knalROZE!!
) voor maar een paar euro..als je dan je moeder heel lief aankijkt
of ze er een bies omheen wil maken en dan maak je er een sluiting aan..en klaar ! of gewoon met een veter zoals al gezegd is...
Ben het zelf ook van plan...en een roze dekje ook..mijn paardje wordt homo
) gewoon stof kopen, ik weet niet hoe groot je pony's/paarden zijn, ik heb zelf voor een paard zon 5 meter ingekocht. een band, en tja verder heb je wel een vorm nodig van de deken, dus denk dat je hem eventueel zou moeten overnemen van een deken van je paarden of ik weet niet, verder een band gekocht, en 2 loopsplittne, ik zal binnenkort even een foto plaatsen... veel succes iedergeval met je deken...