tips gevraagd voor schilderen toilet :D

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

My Dominique

tips gevraagd voor schilderen toilet :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 12:49

ok klink misschien vreemd Haha!
maar we gaan verhuizen en ik mag de toilet gaan doen.
en het mocht wat apparts worden
dus ik had al een aantal ideen maar meer zijn natuurlijk altijd leuker. (meer om uit te kiezen Haha! )
het is een kleine ruimte ( ong 1m bij 1m Haha! ) er zit een raampje in, en er komen 3 spots in het plavon.
tot ong 70cm ? hoogte zijn er tegeltjes deze mogen geschilderd worden (ze zijn nu saai gebroken wit nmlk)
daarboven is nu een kale muur. die mag ook geschilderd evt beplakt enz worden.
de deur is nog saai gebroken wit en mag ook een ander kleurtje Haha!
dus kom maar op met de ideen

en ik zoek nog een mooie tekst (die je aan het denken zet) het liefst in het engels.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 12:55

wij hadden eerst in ons huis een blauw plafond met gouden sterren met kerstlampjes erin gaf wel leuk effect
een mooie tekst ofzo op de deur si wel een leuk idee

seicento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:02

misschien een leuke dolfijne behang

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:28

blauw plafond met wolkjes, en dan grassprietjes met bloemen langs de grond en uitzicht rondom op weilanden met ponietjes??

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 13:43

NotNice schreef:
blauw plafond met wolkjes, en dan grassprietjes met bloemen langs de grond en uitzicht rondom op weilanden met ponietjes??

Super idee OK dan!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-04 13:52

ik denk dat er een aantal personen in huis gaan gillen als ik er paarden in schilder Haha!
zat zelf te denken aan de tegels om en om wit zwart te schilderen
dan erboven iets met een tekst, maar weet ngo niet wat

of het onderste deel hout? of in blauwtinten. dan de op de muur een licht blauw/lila tint met mooie donkerblauwe letters er een mooi tekst (die alleen nog vinden Haha! ) erop maken. en dan in het plavon de spots zodat de tekst van meerdere kanten af verlicht word Haha!
aleen de deur? tja.
en andere tips zijn ook nog welkom hoor Haha!
zijn al een aantal dingen waar ik serieus over na ga denken Haha!

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:31

Een collega van mij heeft een disco-wc...
CD's op het plafond geplakt, disco lichten, en als je het licht aan doet gaat er keihard muziek draaien Haha!
Alleen een glitter-wc-bril heeft hij nog niet...

Je kunt bij de xenos hele leuke wcbrillen kopen, dat fleurt sowieso je wc al op...
Ik zou zelf iets doen wat je bezig houdt... De muren behangen met krantenartikelen ofzo, en schoolbordkrijt op de deur. Heb je wat te doen tijdens het zitten Haha!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:36

haha die vink leuk! ^
||
||
||

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:40

Wat miepmiep zegt is superlekker... je WC gewoon helemaal volplakken met strips enzo Haha!
Waarom maak je er geen kitsch- toilet van. an die nep renaissance- randen van geperst piepschuim, gouden en zilveren details, van dei afschuwelijke kitsch- engeltjes... Gouden pleeborstel en natuurlijk nepmarmer op de grond! Voor een WC wel heel hip!

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 15:50

ik heb een W-Zee. Eentje met dolfijnen aan de muur en versierd met schelpen. Heel gezellig. Een echte plee text voor als tegeltje aan de muur vind ik "sh*t happens" Haha!
Een kennis van me heeft een kitsch plee met kroonluchter en engelen.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:00

Schoolbordkrijt op de deur vind ik zelf een heel leuk idee! Haha!

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:11

Yellowfish schreef:
Schoolbordkrijt op de deur vind ik zelf een heel leuk idee! Haha!

Jaaa dat is echt kei leuk Haha! zat er ook aan te denken!!!

annefloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 16:43

Afbeelding

Ja (dit is van een coffeeshop) maar jet idee is leuk allemaal wolkjes en dan hoe hoger hoe donkerder zodat je spotjes bovenin sterren zijn.

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 17:41

ik zou mss de tekst aan de binnekant van de deur zetten. dat heb je daar ineens ook iets voor Tong uitsteken
vind het wel een leuk idee met die tekst. kan mss aan iemand vragen om een gedichtje te schrijven over de wc ofzo Tong uitsteken
zeg zomaar iets...

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:08

Een vriendin van mijn mama had haar toilet laten schilderen door iemand. echt heel leuk, ze schilderde levensecht een kast (of wat je wilt Knipoog ) en daarbij schilderde ze allemaal persoonlijke spulletjes, zo kwamen haar katten op de kast te liggen enz...

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:46

Ik vind het idd ook een leuk id om je deur, of een stukje muur als schoolbord te maken.. bij de praxis of gamma ofzo heb je daar een soort verf voor, kun je er ook nog een leuke vorm van maken!!
is dus gewoon verf die, als die opgedroogd is, een krijtbord is.

Elzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 20:55

Je hebt ook magnetische verf die daarna overschilderbaar is in alle kleurtjes.. de verf zelf is zilvergrijs. Dan kun je de deur dus volplakken met mangeetjes/briefjes etc. Schoolbordverf is ook heel leuk.
Verder kun je ook een spel kaarten (een paar) rondom op de muur plakken. verschillende kleuren banden onderste rood, oranje, geel etc etc.
Je kunt het ook wit met fel groen doen en van die grastegeltjes kopen met nepgras en met bloemetjes dr in (expo ed) en die tegen de muur aan plakken.
Of je doet gewoon normaal Haha!

joyce_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 21:23

dat schoolbordkrijt op de deur vind ik een heel leuk idee...!!! en ff denken weet ik nog wat... het lijkt me ook wel wat om (dat kleinste kamertje van het huis) heel fel te maken... bijvoorbeeld die tegeltjes om en om wit en fel roze ofzo (of andere kleur) of iets waar jullie allemaal wel van houden iin de wc hangen. of juist heel rustig en relax maken is ook wel leuk!!!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 02:01

Schoolbord is een leuk idee, maar dan gaat iedereen met zijn wc-handen aan het krijtje zitten. Tong uitsteken

Anders kan je een groot mondriaan schilderij van je wc maken, niet zo moeilijk en lekker strak.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 10:26

Guinevere schreef:
Schoolbord is een leuk idee, maar dan gaat iedereen met zijn wc-handen aan het krijtje zitten. Tong uitsteken

dat is waar ja Misselijk niet erg fris
schoolbordverf heb ik nog liggen (van mijn kast op stal Haha! )
ik zal als we weer eens in het nieuwe huis zijn wel even een foto maken van de ruimte (t is nmlk erg klein) dus je moet je er niet opgesloten in voelen Haha!
dat maakt het wat lastig.
maar een sterrenhemel met kerstlichtjes erin vind ik wel wat Haha!
en dan gewoon 3 spots om het toch nog wat licht te maken Haha!
mooie tekst op de muur
en dat idee van een w-zee vind ik ook erg leuk Haha! (nieuw bordje op de deur " W-Zee " Haha! )

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 10:34

ik ben even op zoek gegaan naar plaatjes voor een w-zee
deze vind ik wel gaaf om op de muur te schilderen Haha!

Afbeelding
even aan me broer vragen of het te doen is om een extra laagje op de grond temaken, dus op de stenen zand leggen met schelpjes en daaroverheen een stevige doorzichtige plaat. zodat je er overheen loopt maar je niet elke keer met zanderige sokken uit de wc komt Tong uitsteken moet het nmlk ook nog schoon kunnen maken Haha! )
dan visnetten aan t plavon
ehm verder nog tips? Haha!

of koraalrif rondom Haha! welkom in de w-zee.
hmm nog best lastig kiezen Haha!
Afbeelding
zonder duiker natuurlijk Haha!

lizzytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 16:09

Misschien is het leuk om een thema te kiezen:) bijvoorbeeld Finding Nemo ofzo Lachen Daar heb je hele mooie plaatjes van op internet, en omdat het een tekenfilm figuur is, is het niet zo moeilijk om te schilderen.. succes met je w-zee! Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-04 16:12

finding nemo is wel een goed idee
heb nmlk op mn nu nog kamer (straks niet meer Haha! ) een hele grote poster van vinding nemo
en ik heb een finding nemo knuffel ( dory Haha! )
en het is idd makkelijk te schilderen Haha!

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:18

Ik heb laatst ook mijn wc aangepakt!
Ik had ook saaie witte tegels en een witte muur......ik heb het veranderd, maar niet heel extreem. Ik wilde het ook niet TE gek of druk maken.
Ik heb de muur boven de wc-pot donkerblauw geverfd en heb daarop allemaal kleine (10x15) licht blauwe lijstjes gehangen! Daarin zitten persoonlijke foto's en postkaartjes! *LOL* En je kunt er iedere maand, seizoen, jaar of wanneer je wilt iets anders inlijsten, waardoor er alweer een heel ander beeld onstaat! Knipoog
Sinds ik de lijstjes heb opgehangen merk ik dat mensen langer op de wc blijven! Haha!
Afbeelding
Afbeelding

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-04 23:55

hmm, tekst? Ik ken alleen de teksten "laat hier uw hoop maar varen" En "Use me well, and keep me clean, and I'll never tell what I've seen"