Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:verdriet
Ik heb erge hoofdpijn, zo maar opeens.
Tis bijna ondraagbaar.
Gelukkig het zakt weg. Het leek op iets… iets dat ik ooit eerder heb mee gemaakt.
Is dit was mensen nou verdriet noemen? Ik bedoel er zijn verschillende soorten verdriet.
Je kan verdriet hebben omdat je erg boos bent. Of omdat je pijn hebt.
Omdat je iemand of iets mist.
Dat laatste ja, dat was mijn verdriet.
Veel willen dat ik zeg wat er op me hart ligt. Maar dat lukt niet. Daarom raak ik veel vriendinnen kwijt omdat ik aan niemand kan vertellen wat ik echt voel, ik ben de laatste tijd erg op ze zelf zeggen ze.
Daardoor voel ik me ook snel verdrietig of boos. Of zelfs woedend.
Ik doe me ogen dicht en probeer te ontspannen.
Wat was dat t leek op een flits maar er was wat met die flits. Ik zag me hele leven voorbij flitsen. Maar dat gebeurt toch alleen als je stikt of zo? Ik weet het zeker het was mijn leven en overal was er 1 iemand bij, bij elk plaatje steeds het zelfde iemand. Alleen de laatste plaatjes niet….
Tranen rollen over me wangen. Niemand zal me probleem ooit begrijpen, of me pijn voelen.
En als iemand het zal begrijpen wat als iemand het begrijpt wat heb ik er aan? Praten ja iedereen wil dat ik ga praten. Maar praten is moeilijk. De dokter zegt dat schrijven ook goed is, maar echt werken doet het niet. Tegen 1 iemand kan ik al me gevoelens kwijt maar die zie ik nooit elke dag.
Gunufje schreef:Ik vind het geen mooi verhaal, sorry.
De leestekens en zinsopbouw is bagger en van de spelling klopt ook weinig.
Maar ik lees nu dat het recht uit je hart komt, en dan is een verhaal altijd mooi, op zijn eigen manier. Alleen, voel je je echt zo? Is dit niet wat jong voor jouw leeftijd
Gunufje schreef:Ik vind het geen mooi verhaal, sorry.
De leestekens en zinsopbouw is bagger en van de spelling klopt ook weinig.
Maar ik lees nu dat het recht uit je hart komt, en dan is een verhaal altijd mooi, op zijn eigen manier. Alleen, voel je je echt zo? Is dit niet wat jong voor jouw leeftijd
Shanna16 schreef:Als je het echt als verhaal wilt, dan is het niet (goed) genoeg. Let wel, ik zeg nu niet dat ik het beter doe!
Je moet goed aan je Nederlands werken, zoals Gunufje zei maak je veel fouten in leestekens, zinsopbouw en spelling.
Maar ik weet wel hoe het voelt om soms iets van je af te kunnen schrijven, en in dat opzicht, doe je er nu alleen maar goed aan...