Hoe mishandel ik een My Little Pony?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hoe mishandel ik een My Little Pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 17:51

Een paar jaar geleden heb ik al eens een My Little Pony ontmanteld, geverfd, haren veranderd en in een andere kleur weer teruggegeven aan de vriendin die haar MLP daarvoor opgeofferd had, en het resultaat was best aardig. Van zo'n wit baby'tje met roze manen en staart had ik geloof ik een blauw paardje met witte manen en staart en een wit konijntje op haar bil gemaakt. Helaas heb ik daar geen foto van gemaakt. De beginselen van het MLP mishandelen heb ik wel zo ongeveer onder de knie. Haha!

Mijn vraag is nu: Hoe verven jullie de manen? Bij dit ponytje moesten ze gewoon wit worden dus heb ik ze net zolang met bleek bestreken tot ze wit waren (en het haar van mijn kwast weggebleekt was), en daar konden ze verrassend goed tegen. Maar wat als je ze rood wilt hebben, of groen? Ik wacht in spanning.

Trouwens, een ander probleem is dat ik geen MLP's meer heb om te verbouwen, waar ik toch wel weer zin in heb gekregen. Waar halen jullie die vandaan? Van internet of rommelmarkten? Ik krijg trouwens net een idee: als iemand 2 oude My Little Pony's over heeft en die naar mij toestuurt, dan krijg je er 1 gecustomized terug. Dat kan fantasy-stijl worden, of naar een beroemd filmpaard (Hidalgo, The Black Stallion, [***] Beauty) of je eigen paard (heb ik natuurlijk wel foto's nodig Haha!). De retour-porto betaal ik dan en de tweede pony hou ik voor eigen gebruik. Wie kan mij aan slachtoffers helpen en durft dit aan? (ik heb helaas geen voorbeeld pony's, maar er staan wel tekeningen van me in mijn profiel en op mijn website - ik kan dus wel een kwast vasthouden. Haha!)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 17:52

Ik koop altijd gewoon nep haar bij de toko, werkt het best

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:08

Inderdaad gewoon nephaar op een of andere manier eraan krijgen of speciale verf. Wel gaaf idee hoor met dat ruilen, ik ga maar eens MLP's zoeken op zolder Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:23

Goede idee, dat nephaar! Dat is denk ik inderdaad de oplossing, want als je met gewone verf gaat knoeien dekt dat denk ik nooit helemaal goed. Nephaar klinkt erg aannemelijk, maar hoe krijg je dat in de My Little Pony? Knip je daar een strookje van af om datals manenkam te gebruiken, of knip je er plukjes uit om die zelf samen te binden?

En Lintjuuh, kom maar op... Haha!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:38

Je mishandelt eerst je MLP door de manen eruit te trekken Tong uitsteken
En dan maak je nieuwe stukjes, en die trek je er doorheen.
Makkelijker gezegd dan gedaan hoor Schijnheilig

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 18:40

ik heb dr nog wel een stel, en bied ze aan Haha!

pb maar als je ze nodig hebt Haha!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:28

Ik doe er nep haar in, lekker lang ook.

Heb je foto's van je mishandelde pony's?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 20:39

Nope, helaas geen foto's omdat er toen nog geen digitale camera's bestonden. Haha! Gelukkig vond de sint dat ik wel een digi had verdiend met braaf zijn dit jaar, dus vanaf nu gaat dat wel gebeuren en dan komen ze zeker ook hier op CB. Waarschijnlijk met enkele noodkreten, maar toch. Haha!

Gewone tekeningen en schilderijen heb ik hier wel op Bokt gehad en staan ook nu nog op mijn site. Geen My little pony's dus, maar gewone paarden.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 14:40

Ik denk dat ik toch wel mijn MLP op wil offeren Lachen.

Zou je dan van die ene 'een Dennis' kunnen maken? Dennis is saai bruin(met drukplekje), dus dat moet niet zo moeilijk zijn.

Zou je het ook redden met de Mac pony's? Daar heb ik er ook nog 2 van liggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:39

Oeww, nu heb ik niet zoveel verstand van MLP's, maar zijn die Mac pony's niet verschrikkelijk klein? Ik kan het natuurlijk proberen, met een heel klein kwastje. Moet ik mijn bril weer eens op gaan zoeken...
Haha!

Maar leuk, graag, als je me twee grote & twee kleine geeft, dan krijg je er in elk geval 2 terug. Als je het zeker weet, het risico aandurft en je bereid bent deze gok aan te gaan, en me een pb'tje stuurt met wat je hebt (aantal & grootte), dan geef ik je mijn adres. Dan kan ik alvast op zoek naar zwart haar. En bruine verf. Haha!

En nog gefeliciteerd!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-04 15:51