(ik teken ook nog niet zo lang dus vind veel dingen nog moeilijk maar ik dit was de 1ste tekening waar knotjes opzaten!)
Scotlover
Geplaatst: 30-11-04 18:40
k vind het best mooi hoor ..
_Lorette_
Geplaatst: 30-11-04 18:55
probeer ze wat minder 'omhoog' te tekenen... en teken alle haartjes apart, (voor zover dat mogelijk is) in plaats van het te kleuren. Vaak valt er dan ook schaduw op, als je die erbij tekent dan komt er meer diepte in.
owjah! je hebt aan de bovenkant van de hals geen manen zitten.... de 'inzet' van het knotje/vlechtje moet er ook bij, dan lijkt het ook echter.
Ik vind het een leuke tekening hoor
en eigenlijk kan ik zelf niets zeggen, want ik moet nog zoveel leren met tekenen .....
Khartoum
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-04 19:03
haha ja ik moet ook nog heel veel leren maanmeisje
Annetje
Geplaatst: 30-11-04 19:08
Je moet goed kijken hoe ze eruit zien, kijk goed waar de schaduwen lopen en waar het haar een glans heeft (wit stukje zo ongeveer dus) Dan teken je eerst heel licht de contouren (buitenste lijnen) Dan ga je die zoals het op de foto staat inkleuren, eerst lichtjes en dan maak je de donkere stukken steeds donkerder. Knotjes zonder schaduw en diepte zijn geen knotjes, maar rondjes, vandaar dat het je ook niet gelukt is dnek ik.
Khartoum
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-04 19:12
dankjewel voor jullie reacties allemaal! vond het inderdaad heel moeilijk om die schaduw er in te krijgen, k ga nu weer goed door oefenen