Schilderles: waar???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

carola

Schilderles: waar???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 22:22

Ik heb járen geleden op tekenles gezeten (van m'n 6e tot 12e ofzo), en er heel lang niets meer mee gedaan. Maar eigenlijk wil ik de draad wel weer gaan oppakken.
Maar waar?

Ik vind aquarellen het leukst, maar ook olieverf en potlood trekken mij wel. Ik vind het belangrijk dat het een beetje 'basic' is, en dat er geen enorme filosofische gedachtes achter moeten zitten.
Ook liever niet al te grote groepen (geen 40 man ofzo), en in de buurt van apeldoorn. Ook moet het geen tekenles voor kleuters zijn, maar het moet wel een beetje kwaliteit hebben, zodat ik wel wat leer.

Wie weet een goed adres voor mij?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:59

Heeft Elly Bos(ch?) in Lieren/Beekbergen niet tekencursussen? Ik weet er niks van af, heb er zelf nooit les gehad, maar ik kon me wel herinneren dat zij cursussen geeft. Ik weet alleen niet waar er daar meer informatie over te vinden is en wat voor lessen er precies gegeven worden... Verward

carola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 10:34

Ik heb vroeger dus les gehad van Elly Bos, maar ik vind de groepen bij haar te groot. En steeds dat exposeren, tentoonstellingen enzo hoeft van mij ook niet.

Of weet iemand een site met verwijzingen?