Het is niet geweldig maar ik moet het even kwijt..
Rachel
Nu.. terwijl de tranen stromen Weet ik dat er een einde aan zal komen Onze vriendschap wordt nooit gebroken Maar ik ben alleen.. ineengedoken
Ik kan niet geloven dat je weg moet Dat niemand ziet, dit is niet goed Dat niemand weet hoe ik me voel Dat niemand snapt wat ik bedoel
Jij was mijn troost in moeilijke tijden Niemand die ons kon scheiden Maar nu komt de tijd Dat jij weggaat.. mijn lieve meid
Ik wil je niet verliezen Alleen al de gedachten doet mijn hart bevriezen Tranen stromen langs mijn wangen En alleen uit puur verlangen
Verlangen dat dit een nachtmerrie is Een droom die kronkelt als een vis Hij maakt me kapot van binnen en buiten Ik wil geen verdriet meer hoeven uiten!
Maar dit is echt Er komt een einde aan ons vriendschappelijke gevecht Maar de moeite is niet voor niks geweest Ik heb er een beste vriend bij, mijn beest
Alle bekers die we wonnen Alle stappen die we maakte, onbezonnen Deze zullen slechts als herinnering overblijven En om deze zal ik steeds meer gedichten schrijven
Samen verder kunnen we slechts in dromen Hopend dat deze uit zullen komen In mijn hart blijven we samen Verhuld in elkaars lichamen
Niemand krijgt jou uit mijn gedachten De herinneringen aan jou zijn mijn speciale krachten..