[tek] Diverse Nieuwe tekeningen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nikkitje

[tek] Diverse Nieuwe tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 04:36

Afbeelding
Afbeelding

Splash getekend, zwaar mislukt. Ogen vind ik dus drie keer niks, maar plaats hem toch even voor nog eventuele positieve ( als die er zijn ) punten en wat tips!

Afbeelding

De schaduwen zijn allemaal in het echt donkerder, de scanner verlicht ze dusdanig dat grijzig gewoon spierwit lijkt ( het papier is op zich niet eens wit )...
Is getekend van een plaatje uit een enceclopedie, heb geen voorbeeld ervan op de pc...

Afbeelding

Fairytale Horse, is één van de eerste aardig gelukte paarden zonder voorbeeld. Het papier en dus ook de tekening zijn groter dan een a4 daarom staan de oren en de vleugels er niet helemaal op.
Tips , commentaar , iemand?

Aukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 10:40

De 2e tekening vind ik heel mooi, alleen het rechteroog zit wat laag.
Aparte stijl heb je trouwens, leuk!

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 10:46

Ik vind de schaduw niet zo mooi afgewerkt en nogal ruw. Verder vind ik de verhoudingen van tekening 1 en 2 wel goed! Als enig puntje: het oog, paardenogen zijn nogal rond van vorm, en als je het zwart kleurt met een klein puntje wit in moet het er al veel echter uitzien!
Verder vind ik (zoals ik al zei) de beweging van paard 2 erg mooi Lachen

Miss_Cally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 12:55

ik vind ze kei mooi! alleen tek1 is dat oog wel erg groot

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:06

Vooral tekening 2 vind ik erg leuk !
Alleen inderdaad de ogen hebben meer de vorm van een mensen-oog..

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 13:32

De eerste vind ik niet mooi.. sorry Bloos Als ik naar de 2e en 3e kijk, zie ik dat je beter kan Haha!
Je mist een oor bij de eerste, het oog is veel te groot, Misschien is het mooier als je de donkere en lichtere vlekken ook wat in elkaar laat over lopen!
En de vormen van het hoofd moet je nog eventjes naar kijken. Als je je potlood op het oog legt langs het hoofd, en daarna op je tekening, dan zie je dat de verhoudingen niet kloppen! kijk daar nog even naar! Lachen
Dit ging allemaal over de eerste (je vroeg om commentaar Knipoog )

De 2e daarintegen vind ik erg mooi, de donkere en lichte plekken lopen meer in elkaar over en de verhoudingen etc zien er goed uit Lachen Wat ik jammer vind (wat meerdere hier boven al gezegt hebben) vind ik het oog.. en misschien de oortjes wat minder spits ofzo.. Verder niet veel meer aan doen Haha!

De 3e, jammer dat hij op de onder kant van het papier staat, mooier is altijd (zoals je op de 2e tekening wel hebt gedaan) als je hem wat daar boven tekent! Lachen
En weer die ogen he Knipoog daar moet je op gaan oefenen! het is zonde dat de rest wel mooi is, en de ogen wat minder! Ook kan je misschien kijken naar de benen van het paard, de romp lijkt me als een mooi groot log paard (denk aan: tinker, tuiger etc.) dan horen de benen ook wat dikker te zijn! Lachen

Maargoed Tong uitsteken Je vroeg om commentaar dus hier heb je t Haha! hoop dat je er wat mee kan!
Verder vind ik je steil van tekenen erg mooi *LOL* Vooral de 2e tekening Lachen
Mooi hoor! OK dan! Als je wil mag je kalief wel na tekenen Schijnheilig Tong uitsteken

(edit: wat een lang bericht eigenlijk Haha!)

(edit2:... verwacht nu niet dat ik het heel goed kan hoor Tong uitsteken Bloos )

Nikkitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 17:00

Bedankt voor de tips, en ik wil Kalief best wel een keertje tekenen, als ik weer tijd heb Lachen
Heel erg bedankt allemaal!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 18:59

die tweede vind ik wel mooi Lachen

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:01

Wouw die 2de is tof!
Leuke stijl!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 08:59

Die tweede is heel mooi, aparte stijl van tekenen, heel leuk!

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 09:58

Die ogen zijn me iets te groot..
verdere rg aparte stijl!