ik was aan het rennen in de zon, op het gras. nam mijn glimlach en mijn knuffel mee en jij? jij rende vrolijk mee!
jij en ik samen spelen samen lachen, samen dingen delen. jij en ik samen in het gras, ik languit tussen de bloemen. jij grazend langs me heen tot je plots voor me op kwam doemen, en in mijn zonnetje verscheen.
en nog eens een rondje rennen, en jij? jij rende vrolijk mee! maar nu ren ik nog steeds steeds verder weg door het lange gras, over mijn wangen lopen tranen in mijn gedachten woelt mijn hand nog steeds door jouw wapperende manen. al ik weet nou vaag toch wel heel zeker, wat ze me hebben proberen te vertellen. en waar ik langzaam moeizaam aan wen, is dat ik, mijn liefste beste speelkameraadje kwijt ben.
dag mijn lieve paardje, zie je van boven mijn ongehuilde tranen?
En wat vinden julliej Ervan.?
March
Geplaatst: 19-10-04 22:26
Ik vind het wel een mooi gedicht alleen sommige stukjes lopen niet zo lekker. Ook het laatste stuk zijn de zinnen te lang en op zich is dat best jammer. Maar even goed goed gedaan hoor
cooper
Geplaatst: 20-10-04 21:33
Gemma schreef:
Ik vind het wel een mooi gedicht alleen sommige stukjes lopen niet zo lekker. Ook het laatste stuk zijn de zinnen te lang en op zich is dat best jammer. Maar even goed goed gedaan hoor