Geen zinIk heb geen zin Niet langer zinVan buiten welMaar niet van binneninIk heb opgegevenWil niet meerHaat het levenTelkens weerIk vecht zonder verschil De moed zakt meerIk geef een gilVoor de laatste keer
Ik vind 'm mooi, maar zou wel de eerste alinea wat veranderen, omdat deze niet in overeenstemming is met de volgende twee.. (qua rijm)1e alinea is: AABA, terwijl de rest ABAB is.misschien iets van (even snel bedacht als voorbeeld):Ik heb geen zinIk wil niet langer meerNiet meer van binneninWant alles doet mij zeerVooral verder schrijven
Persoonlijk vond ik hem wat minder....kan iemand mijn advieseren wak zal doen?Al me gedichten in 1 topic gooien of een topic per gedicht?
Dinges13 schreef:Persoonlijk vond ik hem wat minder....kan iemand mijn advieseren wak zal doen?Al me gedichten in 1 topic gooien of een topic per gedicht? ohh chris, jij denkt; mijn gedichten zijn beter nou dat mocht je willen @ Gemma: ik vind m mooi, ook al heb ik er geen verstand van hij spreekt me aan...
oh tamaar doe niej zo gemeen tegen chris!hij is hier net nieuw hoor .en hij moet nog wennen en nu on-topic het is een mooi gedicht
is al best wel een oudje, denk dat ik die in 2001 heb geschreven ofzo. Maar toch dankje wel nog een keertje