ik ben op zoek naar iemand die voor mij een soort collage kan maken . ik wil dus graag een mooie achtergrond van de lucht en daar een gedicht op en de foto van mijn vader. dit wil ik mijn moeder kado doen voor haar verjaardag 28 okt . als iemand die voor mij zou kunnen maken graag . de foto'van me vader is te krijgen via pb . voor een gedicht zal ik zelf even kijken tenzij jullie daar een heel mooi gedicht voor weten . me vader is wel overleden hoop dat jullie daar wel beetje rekening mee houden
groetjes wendy
Sarisv
Geplaatst: 18-10-04 18:23
Ik zou het misschien wel kunnen, heb laatste tijd wel vaker collage's gemaakt, heb nog niet veel ervaring maar zou het wel voor je willen proberen....
finn
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-04 18:43
graag
finn
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-04 18:59
Nu jij niet meer op deze wereld bent Vraag ik me af hoe het met je gaat Hoe is je leven in de Hemel Als deze uberhaupt bestaat
Wij die zijn achtergebleven Zoeken een oplossing voor deze vraag Kon ik je maar eens bezoeken Oh, wat wil k dat graag
dit is een gedicht die ik mooi vind zullen er nog wel 1 of 2 volgen kunnen jullie kiezen
finn
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-04 19:06
Een traan valt in alle stilte op de grond.. Een traan valt in mijn diepe wond.. Een traan vloeit weg met de wind.. Een traan die elke dag weer plaats vindt..
Een traan op de roos voor jou.. Een traan omdat ik veel van je hou.. Een traan...weer een druppel in de zee.. Een traan en jij gaat met ze mee..
De wind neemt al mijn tranen mee.. En maakt daarvan een grote zee.. Een zee met jou gezicht die ik erin zoek.. Een zee die ik elke dag bezoek..
Ik mis je heel erg.. en iedere dag is het de tranen die ik verberg..