Bij Xenos kan je een leuke doosjes kopen.Van hout.Ze zijn niet geschilderd.En ik wil er graag in gaan schilderen.Maar ik weet niet waarvoor ik hem wil gebruiken .Maarjah.Me vraag is kan het ook gewoon met gewoon verf verfen.ik heb een verfdoos van de hema.Er staat op dat het plakaatverf is kan ik dat gebruiken?
Ik heb nog een vraagje
Wie weet waar ik goedkope paardensjablonen kan kopen.Want het lijkt me leuk om er een paardje op te verven
Joyckuh
Geplaatst: 13-10-04 17:23
volgens mij kun je daar wel plakaatverf voor gebruiken ja.. hebben ze die sjablonen niet bij een hobbywinkel bij jou in de buurt?
Eline
Geplaatst: 13-10-04 17:25
Plakaatverf kán, maar dat moet je wel vernissen. Ik denk dat je een langer/beter resultaat krijgt als je acrylverf gebruikt.
Dat blijft dan ook weer het mooist als je het lakt/vernist
plutolover
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-04 17:30
helaas is de hobbywinkel bij ons in de buurt weg gegaan.En ik vind pipo's te duur.Ik weet niet of je die hobbywinkel ken.Maar goed misschien kom ik ergens bij de wibra of zeeman sjablonen tegen.Of miss wel bij een speelgoedwinkel
weet iemand nog ideetjes waar voor ik het kan gebruiken.Het is niet zo groot doosje.Met een sluitingkinkje erop.
Flutterby
Geplaatst: 13-10-04 17:32
Ik gebruikte daar ook altijd plakkaatverf voor dat lukt goed hoor