(verhaal)mijn leven,mijn kind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelygirly

(verhaal)mijn leven,mijn kind

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 17:56

Ik dacht effe van ik ga maar eens een verhaaltje maken

wat vinden jullie ervan???
Het is maar een klein stukje hoors Knipoog de rest moet nog komen

Citaat:
''Lisa naar je kamer,ik hoef je even niet te zien.''
Waarom niet zei lisa boos!!''Je bent zwanger,dat is het probleem.''
Sorry hoor maar jij kunt me niet verbieden wat ik met me vriend doe..
''vanaf nu wel lisa ik wil dat je hem een tijd niet meer ziet en nu naar je kamer dame''
Lisa liep boos maar ook bedroeft naar boven.
Ze was echt zo kwaat dat ze haar muziek kijhard aanzette en haar vriend
belde om te vertellen wat haar moeder heeft verboden.
Toen ze klaar was met het allemaal te vertellen zei haar vriend ben ''ik kom je ophalen dan lopen we samen weg van alle problemen''
kan dat wel vroeg lisa bedroeft??
''ja dat kan wel echt waar,zo zijn we van jouw ouders verlost met al die verbiedingen.''ik kom eraan lisa,ik zie je buiten okej?''ja is goed lisa was al een stuk blijer.Lisa pakte zo snel mogelijk haar spullen en gooide die uit het raam.Ze Knoopt allerlei lakens aan elkaar en bont die aan haar bed,Zo ontsnapte ze uit haar kamer naar buiten.Toen ze buiten was rende ze zo zacht en snel mogelijk naar de weg om daar op ben te wachten.Toen ben er was stapte ze in en zo reden ze weg..
ben zei''nu is het tijd voor een heel nieuw leven met elkaar en ons kind."

Dit was het begin van me verhaal wat vinden jullie ervan???

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:30

Sorry, maar ik vind het niet echt wat... Ten eerste staan er ontzettend veel spelfouten in & grammaticale fouten, dat maakt het haast onleesbaar. En ten 2e, het is op zich een interessant onderwerp, maar je kan het veel meer uitbreiden, de lezer word nu niet echt geboeid, denk wel als het uitgebreider is, met meer dialogen, bv. wat voor gesprek ze met haar vriend heeft en dat soort dingen, wat voor spullen ze inpakt, hoe ze daar verder over nadenkt.. Succes ermee! Knipoog