Heel vaag ik kan hem niet zien, maar als ik de link kopier wel Heel mooi gedaan zeg dooral hoe je hem hebt ingekleurd met grijs tinten
Ik vind hem ook heel mooi!! Alleen vind ik hem naar mijn idee misschien wat hoekig?? Maar ik doe je zeker niet na
hmm ik zie een kruisje [edit]nu zie ik hem wel maar mooi getekent ik vind de nek iets tedik en de oren zijn een beetje raar verder heel mooi gedaan
kan je mij teken les geven echt prachtig. beetje dikke net voor een arabier. maar hij is zo ontzettend mooi
Gaaaaaf Wat kleine dingetjes die veranderd kunnen worden zijn misschien:* oren --> iets te puntig* voorpluk* nek --> iets te breedVerder is hij prachtig!!
woowie chique!alleen zie ik het nut niet van de witte krassen op zijn kaak maar verder issie echt heel mooi hoor!!
marjoke schreef:woowie chique!alleen zie ik het nut niet van de witte krassen op zijn kaak maar verder issie echt heel mooi hoor!! Vroeg ik mij ook af
Wat puntjes:Dikke korte nekOren kloppen niet, ze zijn te klein en zitten niet juist.Verder vind ik hem zeer echt lijken...
griebels schreef:Wat puntjes:Dikke korte nekOren kloppen niet, ze zijn te klein en zitten niet juist.Verder vind ik hem zeer echt lijken...Ben het hier mee eens! Maar mooi getekend, hoor!