liefde is bijzonderliefde is zo mooizo mooi als een rode roosmaar een roos verwelkt......liefde ontstaatliefde blijft levenliefde tussen jou en mijgaat nooit overliefde van je vriend(in)liefde van verliefd maar verdrietzit er niet ver naastals je liefde gewoon vindweet je niet wat liefde isliefde is heel bijzonderdat is niet gewoonliefde is.....eeuwig de herinneringen,het gevoel, de gedachten, het moment....... samen zijnliefde hoeft niet van dicht bij te zijnliefde van veraf is ook liefdedaar veranderd niets aan...maar dat weet niet iedereenliefde is..........zeg jij maar wat het isvoor iedereen een andere betekenismaar ik vind dat liefde mooi kan zijn.....*wat vind jij er van? plaats aub je reactie, want dichten is moeilijk, en van reacties word ik beter in dichten*
Ik vind het mooi, wel lang alleen, het heeft een beetje de neiging om langdradig te worden.de betekenis is zeker mooi.en ik kan het zeker niet beter hoor
Kuikzz schreef:Ik vind het mooi, wel lang alleen, het heeft een beetje de neiging om langdradig te worden.de betekenis is zeker mooi.Beni k het ook mee eens!
dank jullie wel k heb soms gewoon een gevoel dat ik dit moet doen, want k vind het heerlijk, eigelijk