Achter mij! Is het zo gekAls ik bij je wil zijnJe vasthoudenEn nooit meer loslatenJe vertellenDat ik gewoon jouw wilOm heel de dag te levenNaast jouw, zij aan zijMen zegt dat je niet kan lopen over waterMaar wat doe ik danAls ik je zoen of vasthoudt, of alleen al zieHoe beschrijf je dat dan?Ik wil over jouw schouder meekijkenNet als een droomEen roze gloedJij en ik, voor altijdMaar we weten allebei dat dat niet kanHet te moeilijk isEn dat het misschienOok wel onmogelijk isWant onze werelden verschillenWe leven niet zij aan zijNiet naast elkaarMaar langs elkaar heenMisschien pas ik niet in je wereldEn jij niet in die van mijZijn we niet voor elkaar bestemdMaar waarom voelt dat dan zo?Want als ik je vasthoudtLijkt de wereldVoor eventjes perfect te zijnGewoon zoals het hoor!En als geluk niet bestaatWaarom heb ik jouw dan ooit ontmoetKruisten onze wegenNet daar, op dat moment?Je was daar voor mijOp precies het goede momentLiet de zon weer schijnenLiet me iets onbeschijfbaars voelenJe gaf me krachtLiet me weer lachenGaf me de energie dit te schrijven:God, wat ben ik blij dat ik jouw, juist daar, op dat moment heb leren kennen!