paardenfan11 schreef:geschrokken liep ik naar de pony toe,zag ik wat ik dacht dat ik zag?Ja!!Ze ademt nog!! ik ging naast haar op de grond zitten ik fluisterde'rustig ik bel hulp schat'.Ik pakte mijn mobiel en draaide het nummer van de dierenarts.'M..m..meneer kom zo snel moglijk naar famillie hobben.Ik heb hier een pony net weggehaald bij een eigenaar die haar verwaarloost en ze viel ineens om ze ademt nog...'en ik hing op.De dierenarts kwam zo snel mogelijk.En toen hij er was onderzocht hij de pony.Toen hij klaar was schudde hij zijn hoofd.'Is het erg?'vroeg ik voorzichtig maar ongerust.
Je pony is flauwgevallen,maar het komt goed.Als ze goede verzorging krijgt.maar ik weet niet of het helemaal goed komt.Ze heeft haar vertrouwen in de mens verloren.je zult het rustig moeten aanpakken.
zij moet zijn vertrouwen helemaal terug winnen.dat zal heel lang gaan duren.En even later ging hij weer weg.
mijn vriendin heeft ook een stukje gedaan:En toen hij er was onderzocht hij de pony.Toen hij klaar was schudde hij zijn hoofd.'Is het erg?'vroeg ik voorzichtig maar ongerust.
Je pony is flauwgevallen, 
maar moet ik trouwns nog vervolg maken?