Eerst de paspop. Dit een een zogenaamde ducttape-bodydouble, een kopie van je eigen lichaam gemaakt met ducttape. Zo kun je je kleding passend maken zonder hulp van anderen. Je hebt wel wat hulp van anderen nodig om de body-double te maken.
Hopelijk komt er geen bokt-censuur overheen, want nu weten jullie allemaal hoe ik er naakt uit zie...

Ok, dan nu de kostuums.

Deze foto heeft al eens op bokt gestaan. Dit kostuum draag ik als ik een woeste keltische krijger speel. Op deze foto draag ik de chainmail van een vriendin. Ik ben er nu zelf een aan het maken. Momenteel is het een naveltruitje, ik brei eerst nog wat verder, later plaats ik nog wel een keer een fototje.
Het kostuum in actie:

Dit is een kostuum gemaakt voor een winterlive. Ik speelde een elf, maar omdat het ook echt warm moest zijn ziet het er uiteindelijk niet erg elfs uit.

En dit is het kostuum dat ik draag als ik een hobbit speel:

Ik heb er ook een sexy lange onderbroek bij, maar die kon ik niet echt aantrekken (zie eerste foto van body-double, de body-double heeft maar 1 been).
Zelfde kostuum met omslagdoek:

En dit is het kostuum dat ik draag als ik wat vrouwelijker karakters speel:

Achterkant van de girdle (dat ding om m'n middel):

Verder heb ik nog een hoop leren armour-dingetjes, maar die heb ik op een kleine uitzondering na niet zelf gemaakt.
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn bijdrage aan Crea Bea!