bizonstier in diergaarde blijdorp

mannetjes leeuw van diergaarde blijdorp

prairie hondje van diergaarde blijdorp

olifanten in diergaarde blijdorp

otters in diergaarde blijdorp

pinguin in diergaarde blijdorp

ook is het me gelukt een beetje een duidlijke foto te maken van de vleermuizen in diergaarde blijdorp het was echt heel erg donker in de got maar het is gelukt het is op zich niet de beste foto maar dat geeft niet het zijn vleermuizen en je kan ze zien zitten
De volgende foto`s daar zijn de meesten van door een ruit genomen en ja dan zijn ze niet allemaal mooi maar het is te zien wat er op staat

ik weet dat ze op deze foto`s er soms niet helemaal op staat maar ik vind ze best wel mooi ze zijn vanuit de safaribus genomen
Er was een prezwalskiu paard gestorven onder de narcoze en toen hebben de leeuwen het paard gekregen zie hier het resultaat genomen door het glas

Oke ook was er een roofvogelshow op safaripark beeksebergen en daar was deze mannelijke zeearend ook na de show was er gelegenheid foto`s te maken en deae zijn het geworden ik heb er meerdere maar vond deze de mooisten

Ik weet dat sommige foto`s niet scherp genoeg zijn of er is iets met het licht maar ben benieuwd hoe jullie ze vinden
Ook zijn we nog naar een papagaaien opvang geweest in veldhoven en daar was deze hyacint ara de mooiste die we hebben gezien