*Knats*Boem*Knal*Boenk*Pets*Flats*Tik*Toek*Knal*Flits*
en dan ...
*Grr*Auw*poedersuiker*Verdomme*Damn*oliebol*Aggh*Help*O Nee*
en ook nog ..
"Wahahahahahihihihihihoehoehoehehehehahahahahahawhiiiii

Melissa struikelt van het opstapje van de trein, gaat regelrecht op haar bek en ligt te midden van een grote massa op de grond.
Maar ook Shanna ligt op de grond ( Weliswaar van het lachen

Shanna: " Blond!"
Melissa: " Houw je bek!"
Shanna: "Hoe komt dat je nou viel?"
Melissa: "Ik heb Legolas gezien!"
Shanna: " Wat?" (Giert nog meer van het lachen zodat iedereen die in het station is dat gehoord heeft en vele mensen haar aangapen en voor ongelooflijk gek verklaren)
Melissa: "Ik meen het!"
Shanna: "Tuurlijk!" (*proest*)
Melissa: " Serieus!"
Shanna: "Ok dan wil ik bewijs op tafel!" ( Nog nagiechelend)
Melissa pakt Shanna bij haar staart en sleurt haar mee naar de uitgang van het station( Ok dan, wat één zicht ...)
Eenmaal buitengekomen laat Melissa Shanna's haarbos los die nu een stuk losser van haar hoofd zit. Pijnlijk wrijft Shanna over haar hoofd, blijkbaar terug bij positieven.
Melissa:" Kijk daar dan!" Melissa wijst op een jongeman die eruitziet als een jaar of 25 en hen de rug toegekeerd staat een eindje verderop, geïntresseerd aan het kijken naar een snoepkraam. Hij heeft lang blond haar dat zo hard glanst dat het pijn doet aan je ogen als je ernaar staart.
Een breezah-meid die aan komt lopen met een hele meute achter haar aandravend wijst op de jongeman zijn haar en zegt:" Die gebruikt vast ook Fructis anders gaat je haar zo hard niet glanzen!"
De jongeman draagt een lange grijs-zilvere mantel die net niet de grond raakt. Hij beweegt zich van kraampje naar kraampje met mooie ,sierlijke bewegingen alsof hij ballet doet, maar nét niet.
Shanna haar mond hangt halverwege op de grond.

Hier en daar lopen mensen naar hem te staren en maken domme opmerkingen als: " Carnaval is al voorbij hoor" en " Nemen ze hier plots een deel 5 op van Lord of the Rings"?
Als een bezetene lopen de twee op de jongeman af.
Melissa:"Pardon Mh. Greenleaf, maar mag ik een handtekening?"
Shanna: " Komt u regelrecht met deze trein uit Demsterwold? Kunt u me dan misschien zeggen wanneer diegene vertrekt voor Rivendell?"
Melissa: " En hebt u perongeluk Mvr Undomiél gezien?"
Shanna: " En is Aragorn hier ergens ook aan het shoppen?"
-----------------------
Morgen schrijft Shanna16 nog een stukje verder.