Dit hoort misschien niet hier maar omdat het echt een crea bea iets is zet ik het toch hier neer.
Heel fijn programma om je digitale foto's in een filmpje te zetten en te branden op CD en DVD. Ik heb volgens mij de luxe versie. Bij de Dixons kost die nu € 49,99 ik heb zelf Pinnacle Studio 9 gekocht dus dan is deze overbodig geworden. Vind het zonde om hem te laten liggen.
Uitleg: Het complete pakket voor diashows, foto's en afdrukken! Een herkenbare situatie: de digitale camera is gekocht en er staan geweldige foto's op de harde schijf te wachten om te worden bijgeschaafd. Er is echter geen gebruiksvriendelijke software beschikbaar om deze klus te klaren. Hoe kunnen foto's DVD-compatible worden gebrand? Hoe kunnen foto's efficiënt wordne gearchiveert? Hoe kunnen deze foto's vlekkeloos worden bewerkt? Hoe kunnen afbeeldingen met de beste kwaliteit worden afgedrukt? Op deze en nog vele andere vragen is slechts één antwoord: Magix Foto's op CD & DVD 2.0 DeLuxe, en alles komt op zijn juiste plek! Tevens kan je er muziek onder zetten.
Doe maar een leuk bod.
annefloor
Geplaatst: 05-05-04 10:50
Maar wil je er ook 49.99 voor?
UrbanL
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 10:55
Nee hoor maak maar een leuk prijsje.
UrbanL
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 09:14
Niemand het is echt een leuk programma en veel hoef ik er niet voor te hebben?.