Vele kennen mijn outdoor foto's al wel. Maar sinds vorig jaar eindelijk begonnen met studio fotografie.
Iets wat ik al heeeel lang graag wou doen. Maar alles aanschaffen is best duur.
Van een hele lieve buurman heb ik zijn hele oude studio apperatuur kunnen overnemen. Ondanks dat het echt oud was.. toch mooi om mee te beginnen.
Nu is studio fotografie weer hele andere koek kwa instellingen. Dus dit was echt even flink uitvogelen.
Maar zo leuk ook weer om met "nieuwe " dingen bezig te zijn en te leren.
Het begon dus eind Mei/begin Juni.
We hadden net ons pupje Bibi in huis. Dus mooi oefen materiaal.
Dit is dus eerste resultaat met de flitsers in studio.
1.

Al gauw even deze katten van een kennis gevraagd om daar eens mee te oefenen. Met de eerste foto ben ik onwijs blij. En zelfs al een gouden award mee gewonnen en staat in de finale van een awards wedstrijd. In Februari hoor ik of ik er wat mee gewonnen heb!
2.

3.

We gaan nog even door met oefenen. Dus nog een kennis gevraagd met haar hond en katten.
4.

5.

Inmiddels Oktober en in samenwerking met Discus dierenwinkel een super leuke actie gehouden met dierendag. Gratis shoots. Mooi om voor mij weer te oefenen! Hier wat leuke resultaten!
6.

7.

Inmiddels puppy Bibi al weer een heel stuk gegroeid. En even wat met licht proberen te spelen.
8.

De aanvragen voor studio shoots begonnen nu ook wat te lopen.
Dus mocht ik deze 2 prachtige rottweilers fotograferen.
9.

10.

Tijd voor de kerst shoots. Nu kon ik dit ook eindelijk met honden aanbieden. ( normaal doe ik alleen paarden kerst shoots )
Wat was dit leuk ook weer.
11.

12.

Mocht nog een paar super mooie katten fotograferen!
13.

14.

En begin dit jaar ook alweer de eerste studio shoot gehad met een prachtige kat!
15.

Inmiddels heb ik eind vorig jaar mijn flitser wel kunnen upgraden ook en heb ik inmiddels de Godox Ad600 pro. Hoop in de toekomst nog een flitser erbij te kunnen kopen en uit te breiden met paarden in studio!
Bedankt voor het kijken en benieuwd wat jullie er van vinden.