Ik speel een centaur ranger. Niet iets waar je gemakkelijk mini's van kan vinden, maar het was me uiteindelijk gelukt via etsy. Ik heb 'm besteld, aan elkaar gelijmd, geverfd, klaar voor gebruik! Zorgvuldig verpakt en meegenomen. Maar toch.. Hij is tijdens dat dnd weekend maarliefst 2x gevallen. Gelukkig was er secondelijm en konden de speer en staart weer vastgelijmd worden. We spelen wekelijks online en hebben een paar keer per jaar een IRL sessie. Inmiddels is ze dus weer stuk want ik heb haar hier ook nog eens laten vallen (goh zit daar misschien de oorzaak van het probleem hahaha).
Nu is mijn vraag....
Met alle geniale creatieve mensen op bokt zal er vast iemand zijn met een gouden tip? Vanaf 13 februari hebben we weer ons jaarlijke irl weekend in een B&B in België maar ik zie het nu alweer gebeuren dat ik dat kreng weer in 200 stukjes ga krijgen.
Wat is nou dé tip om haar wat weerbaarder te maken?
Mijn eerste instinct is epoxy, maar ik heb daar de middelen niet voor en wil niet het risico lopen dat ik haar straks verpest heb met slechte epoxytechniek en dan met niks overblijf. Rest ook het idee; dippen in epoxy of gewoon een massief blokje van maken.
Zijn er hier creatieve meesterbreinen die dé tip hebben voor een bescherming die beter werkt dan de secondelijm die bij 1x vallen het weer begeeft? Of wie weet; kom je uit regio IJmond & ben je een epoxy pro en kun je mij helpen met een professioneel epoxy jasje voor mijn Lyra?
Ter info; dergelijke dnd mini's zijn altijd maar een paar cm groot. Ik wil (uiteraard) zo veel mogelijk details behouden.