Mijn man is bezig met zijn 2e onderbeen te laten tatoeëren. Wat er van een plaatje gedaan is, is op zich wel prima. Maar de Freestyle van de tatoeëerder vind ik echt totaal niet wat de opdracht was. De eerste keer heeft hij knal zwarte driehoekjes gemaakt, nadat ik gezegd heb dat ik dat echt niet mooi vond en te zwart en niet passen bij wat er al stond, is het de keer erna zeker niet beter geworden...
Nu gaan we dus toch maar zelf een ontwerp maken. Leuk dat freestyle maar dan moet je wel naar de opdrachtgever luisteren vind ik...
De opdracht is in ieder geval, zorg dat de plaatjes die er al staan, uitgelicht worden en niet verdwijnen door zwarte vlakken.
Organisch, planten, Japanse stijl, hout, rondere vormen. Deel 2 van een levensverhaal erop.
Zouden jullie mee willen denken en ook misschien wat AI links in de aanbieding hebben waar we de fotos in kunnen doen en daar een idee van krijgen?
Ik ga toch maar mee naar de volgende afspraak, laatste keer zou ik mee gaan maar was ik niet lekker, nu wel spijt van. Mijn man is iets te makkelijk hier in... Maar is het nu wel met me eens dat we het nu in eigen hand moeten nemen. Hij wil (nog) niet naar een andere tatoeëerder.
Zijn been dat al gedaan is:

Het been waar hij nu mee bezig is:
De lelijke driehoekjes zonder fantasie:

Deel 2 van de Freestyle (de tribal had hij jaren geleden laten plaatsen):

Nog in te vullen, boven de bloem komt waarschijnlijk een mechanisch rad van onze molen in Frankrijk:

Rondom de Phoenix moet het echt beter als aan de andere kant, ik zou ook meer kleur willen rondom om het meer een geheel te maken:

Ja ik weet dat het niet mijn been en tattoo is, maar ik kijk er wel het meeste tegenaan
En vind ook dat mijn man gewoon een tattoo moet krijgen die mooi is en wat hij wil.