De challenge van augustus was twee-in-één!
Hierbij moesten bokkers twee verschillende diersoorten combineren tot een nieuwe diersoort. Als extra uitdaging konden ze dit ook nog uitwerken in de stijl van een kunstenaar.
Het heeft voor heerlijke combinaties gezorgd, en als ik het mag geloven heeft iedereen ook veel plezier gehad met deze challenge!
_roodvos_ schreef:Slaas.

Ezellover is enthousiast bezig geweest!
Ezellover25 schreef:Heb de aardbei vis er ook bij gedaan. Dat was niet helemaal de opdracht, maar vind hem te mooi.

Jis_ schreef:Mijn bijdrage voor deze maand is de Zangtijger.
Hoofd is af, ik vind wel dat ik wat te ver door ben gegaan en verloor een beetje Jan Mankes zijn stijl daar.
Ik vind ze wel de moeite waard om een keer af te gaan maken

Laurora schreef:Mijn eigen inzending is nog niet AF af, dat wil zeggen, ik heb de lineart staan die ik op de pc had gedaan, maar ik wou m eigenlijk op a3 overtekenen en dan verder uitwerken met kleur.
daar ik de komende dagen geen tijd meer heb om dit te doen, deel ik m gewoon lekker in de huidige vorm. (in de toekomst post ik m vast nog wel een keer als ie écht af is)
Gebaseerd op deze fantastische art nouveau affiche van Jan Toorop: https://www.meisterdrucke.nl/fijne-kuns ... ergen.html

vikawiek schreef:Mijn inzending voor de challenge van deze maand heeft wat uitleg nodig
Ik was met Laurora, Julius_juut en Roodvos op een middeleeuws en fantasy festival (en Signe kwam ook gezelligheid langs) Op een gegeven moment kwam Roodvos weer naar het kamp waar we zaten toegelopen zeggend dat hij undercover moest. De vermomming bestond uit mijn tuniek, een hoed en een schapenmasker en als 2 kleuters kabouters in een trenchcoat is hij toen in die vermomming op Julius_juut zijn schouders gaan zitten met een mantel over Juut heen zodat alleen zijn benen te zien waren.
En toen was daar geboren Meneer Schaap. Half schaap, half kabouter.
(of misschien eerder 1/3e schaap en 2/3e kabouter, gezien meneer schaap bestaat uit 2 kabouters)
Ik heb de stijl van Claude Monet gebruikt, specifiek dit schilderij

Signe schreef:Voila, de mijne..
zapir tapir x zebra. Niet super origineel, maar veel plezier aan gehad.
Mijn kruising paard x vuurvlieg is niet af gekomen, het was een geweldige challenge die je neer hebt gezet.

Indy_Mouse_9 schreef:Ik lees al een aantal jaar mee in het tekenen/schilderen topic, maar aangezien ik verder geen tekenaar ben, houd ik bij meelezen.
De huidige challenge zou ik echter wat voor willen inbrengen, als je het topic nog niet hebt gemaakt?
Nl deze, de ruigharige homvia:
Ik had laatst een foto gemaakt van een dikke pluizige hommel, en dat icm de stomme beesten krabbels die ik op de middelbare maakte met een vriendinnetje, was dit direct waar ik aan dacht toen ik je challenge zag

Thats_Me schreef:Het was erg leuk om deel te nemen deze maand.

Tabbladen schreef:Ik slaap met één oog open vannacht
Een konuil
Stijl is er een beetje bij ingeschoten. Ik doe een dieren teken cursus van Aaron Blaise waaronder roofvogels dus daar komt t het dichtst bij in de buurt

Jindai schreef:Ik heb mijn Konis eigenlijk onverwachts zo goed als af. Ik had een tijdje geleden een set acryl markers gekocht en toen leek het me wel leuk om tussendoor even wat uit te proberen. Dus de Konis nog een keer overgetrokken op een flut papiertje en toen werd het opeens wat.

En poh, dan vergeet ik bijna mijn eigen toe te voegen!
Schotse hooglander x kraai
Een kraaise hooglander