Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ezellover25 schreef:Ik kan niet telebankieren helaas.
Etsy ken ik niet.
Weet ook niet of je daar uberhaut wel wat verkoopt.
Is Vinted geen optie?
Als iemand mij wil helpen wil je mij een prive bericht sturen.
Iedereen zegt ook dat ik er iets mee moet gaan doen.
Maar weet totaal niet hoe ik het moet aanpakken.
Als iemand mij even kan en wil helpen?
8nnemiek schreef:Etsy is heel makkelijk. Je kan er een account aanmaken en dan kun je digitale of fysieke zelfgemaakte producten aanbieden. Etsy krijgt dan een klein deel van je inkomsten.
Het uploaden van een advertentie wijst zich bijna vanzelf, dat valt echt mee.
Je kan bijvoorbeeld van een bepaalde serie een aantal ansichtkaarten laten drukken, en dan aangeven dat je bijvoorbeeld 25 sets op voorraad hebt. En zodra een order binnenkomt krijg je automatisch het adres binnen en kun je het pakje op de post doen.
_San87_ schreef:8nnemiek schreef:Etsy is heel makkelijk. Je kan er een account aanmaken en dan kun je digitale of fysieke zelfgemaakte producten aanbieden. Etsy krijgt dan een klein deel van je inkomsten.
Het uploaden van een advertentie wijst zich bijna vanzelf, dat valt echt mee.
Je kan bijvoorbeeld van een bepaalde serie een aantal ansichtkaarten laten drukken, en dan aangeven dat je bijvoorbeeld 25 sets op voorraad hebt. En zodra een order binnenkomt krijg je automatisch het adres binnen en kun je het pakje op de post doen.
Niet als het werk dat je gemaakt hebt is nagemaakt van werk dat op Etsy verkocht wordt...
Wat Ezellover maakt is leuk en lekker kleurrijk, maar wel (deels) 1 op 1 nagemaakt van andermans werken/vectors. Dat kun je niet zomaar gaan verkopen zonder goed copyright te checken, voor daar weer gezeik van komt dat mogelijk veel meer kan kosten dan een kaart waard is.