Toen ik hoorde dat het Imaginarium Festival 2025 weer werd gehouden, besloot ik dat ik definitief maar eens de laag stof van mijn camera moest wissen. De afgelopen tijd heb ik amper kunnen fotograferen vanwege een zware operatie maar ik heb desondanks zoveel energie opgedaan gisteren, dat ik graag enkele foto's wil delen met jullie.
Mochten jullie feedback hebben, dan zie ik dit graag tegemoet. Mijn zelfvertrouwen is nog niet wat het was op dit gebied.
Valkerij Noord Nederland en Valkerij de Wâlden
01.

02.

03.

Bataille Krijgskunsten
Er stond een houten hekwerk als arena, hier heb ik wel echt even moeten puzzelen qua compositie/publiek.
04.

05.

06.

Luuk Lenders die optrad, daar werd enthousiast op gedanst
07.

08.

09.

Mijn eigen feedback: Ik vind het heel eng om mensen te fotograferen buiten een "demo" om. Het lijkt mij leuk als ik hier de aankomende tijd toch wat stappen in durf te nemen.
De rest van de foto's is hier te zien.
Dank jullie wel voor het kijken.
Mochten jullie feedback hebben, dan zie ik dit graag tegemoet. Mijn zelfvertrouwen is nog niet wat het was op dit gebied.
Valkerij Noord Nederland en Valkerij de Wâlden
01.

02.

03.

Bataille Krijgskunsten
Er stond een houten hekwerk als arena, hier heb ik wel echt even moeten puzzelen qua compositie/publiek.
04.

05.

06.

Luuk Lenders die optrad, daar werd enthousiast op gedanst
07.

08.

09.

Mijn eigen feedback: Ik vind het heel eng om mensen te fotograferen buiten een "demo" om. Het lijkt mij leuk als ik hier de aankomende tijd toch wat stappen in durf te nemen.
De rest van de foto's is hier te zien.
Dank jullie wel voor het kijken.