[ART] CD hoesjes voor echte ''paardenmuziek''

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[ART] CD hoesjes voor echte ''paardenmuziek''

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 11:09

Sja dan heb je 10 ceedeetjes liggen met dressuurmuziek, country, Johnny Cash en zo... dan ga je de CD's toch wat opleuken? En ja, dat zijn eigenlijk stickers die in van zulke Miss Melody stickerboeken horen met van die platen erin... Hele tijd bezig geweest, ook de hoesjes zijn geplastificeerd en zo. You like it? (en ja, stickers zijn veilig voor cd's!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

rien10

Re: [ART] CD hoesjes voor echte ''paardenmuziek''

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 11:54

Makkelijk: in één oogopslag te zien dat het om "paardenmuziek" gaat. Leuk gedaan.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 11:54

Ik zou je wel aanraden om die cd's niet meer te gebruiken. Je zult de eerste niet zijn die zijn cd speler sloopt omdat die stickers los gaan laten. Die CD wordt warm en draait met een aanzienlijke snelheid. In de periode dat CD's nog gebrand werden thuis waren en ook veel mensen die er stickers op plakten en dat ging zo vaak fout.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 12:16

Tazzey schreef:
Ik zou je wel aanraden om die cd's niet meer te gebruiken. Je zult de eerste niet zijn die zijn cd speler sloopt omdat die stickers los gaan laten. Die CD wordt warm en draait met een aanzienlijke snelheid. In de periode dat CD's nog gebrand werden thuis waren en ook veel mensen die er stickers op plakten en dat ging zo vaak fout.

YIKES! -O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 12:23

Ja, dat zou echt zonde zijn.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-25 12:42

Maaarrrrrrr op ZICH zitten ze toch echt héél goed vast en al een keertje in de speler geprobeerd, bleef gewoon zitten hoor! :) (blijkbaar hele goede kleefstof!)

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 12:53

Hopelijk blijven ze vast zitten, kan zijn dat ze na een poosje wel los kunnen laten. Misschien even in de gaten houden? :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:00

Tazzey schreef:

Die verhalen ken ik niet. Wel is het zo dat gebrande cd's, die toch al niet het eeuwige leven hebben, met stickers nog veel sneller kapot gaan. Een gebrande cd van twintig jaar geleden met een sticker of labeltje - die kun je eigenlijk wel weggooien. Bij eentje waar alleen met een speciale pen op is geschreven kun je best nog proberen of hij het doet (in zo'n geval wel meteen de muziek rippen en op je computer opslaan, mocht je erom geven).

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:15

Wij hebben in het autobedrijf menig auto binnen gehad voor nieuwe radio's omdat de stickers door de warmte los gingen laten. De warmte zorgt ervoor dat de lijm van de stickers zacht wordt en ze gaan schuiven, je kunt je wel bedenken wat er op die snelheden gaat gebeuren met een losse sticker ;)
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar een waarschuwing leek me handig.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:26

Tazzey schreef:
Wij hebben in het autobedrijf menig auto binnen gehad voor nieuwe radio's omdat de stickers door de warmte los gingen laten. De warmte zorgt ervoor dat de lijm van de stickers zacht wordt en ze gaan schuiven, je kunt je wel bedenken wat er op die snelheden gaat gebeuren met een losse sticker ;)
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten maar een waarschuwing leek me handig.

Ik vind het een goede tip!
Een ieder wat ie er mee doet, toch?

Gwahir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 13:54

Leuk projectje CoonArt! Ziet er toch een stuk leuker uit dan "kale" CDs :#

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-25 16:54

Wat zien die er gaaf uit zeg, echt heel creatief verzonnen!

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 10:18

Tazzey schreef:

In een auto wordt het natuurlijk ook wel erg warm in de zomer. Dat zal ook niet meehelpen, als de cd 's in de auto bleven liggen.

@ts: het ziet er in ieder geval erg leuk en gezellig uit :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 10:34

Nee, het ging om CD's die afgespeeld werden. Maar nogmaals, je moet het zelf weten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-25 09:43

Dat ziet er gezellig uit! Leuk gedaan.
Ik zou inderdaad uitkijken met afspelen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-25 14:39

OEI OEI OEI! Door de stickers de CD's in de KNOEI! (gauw eraf gehaald!) Kon gemakkelijk, niks is geschadigd qua oppervlakte CDs.

CDs gingen ineens overslaan en stotteren..................