Volgende maand verwachten wij onze tweeling op de wereld te mogen verwelkomen. Hiervoor willen we graag hun namen op mutsjes laten borduren maar dat blijkt nog niet zo makkelijk. Althans: tot nu toe vind ik alleen webshops waar je de mutsjes dan ook moet bestellen maar we hebben de mutsjes al in huis, die specifiek bij de geboortepakjes horen. En de website waar we iets aan zouden hebben, reageert helaas niet.
Is er iemand die een borduurmachine heeft en voor ons de mutsjes zou willen borduren? Natuurlijk willen we hier netjes voor betalen!
Een bekende van mij is toevallig pas een borduurbedrijfje begonnen. Als je het aan haar uitlegt kan zij je misschien wel helpen Haar instagram is @ borduring_by_jessie Op Facebook is het borduring-by-jessie
Bessewacht Dana ~ Veckhoek's Amaretto ~ Zamdoriaverkocht ~ Calando J.
Een bekende van mij is toevallig pas een borduurbedrijfje begonnen. Als je het aan haar uitlegt kan zij je misschien wel helpen Haar instagram is @ borduring_by_jessie Op Facebook is het borduring-by-jessie
Ooh geweldig! Ik ga haar meteen berichtje sturen. Bedankt
Hier in het dorp zijn er al twee mensen die dat doen. Ik weet niet waar je woont, maar misschien kan je het nog in een plaatselijke groep zetten? Dat scheelt weer verzendkosten geen en weer
Welke regio zoek je? Dat is inderdaad handig om te vermelden. Op alle lokale braderieën staat wel iemand die dit voor je kan doen. Lokale facebookgroepen vind ik ook een goede tip!