Nu ben ik echt geen schilder maar heb wat kunnen maken waar ik redelijk tevreden over ben.
Maar misschien dat er nog een ervaren kunstenaar wat tips heeft wat ik kan verbeteren of anders kan doen.
Zo is het schilderij nu.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Nee joh wat een onwijs leuk idee is dit!! I'm in love!
Wat ik nog kan verzinnen ter verbetering is om wat highlights toe te voegen aan de groene bladeren.
Ceetje_bokt schreef:Eens met de voorgangers wat betreft de stengels en het blad. Die staan nu los van de bloemen. Erg leuk idee. Hoe heb je de pootafdrukken gemaakt?
Van onze eerste hond die we hebben moeten laten inslapen heb ik een pootafdruk gemaakt door haar poot als stempel te gebruiken. Bij onze tweede hond heb ik dat niet gedaan en dat vind ik nog steeds jammer. Wel hebben we van haar een gipsafdruk. Die hebben ze in het crematorium gemaakt. Maar dat vind ik toch minder ‘echt’.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ceetje_bokt schreef:Eens met de voorgangers wat betreft de stengels en het blad. Die staan nu los van de bloemen. Erg leuk idee. Hoe heb je de pootafdrukken gemaakt?
Van onze eerste hond die we hebben moeten laten inslapen heb ik een pootafdruk gemaakt door haar poot als stempel te gebruiken. Bij onze tweede hond heb ik dat niet gedaan en dat vind ik nog steeds jammer. Wel hebben we van haar een gipsafdruk. Die hebben ze in het crematorium gemaakt. Maar dat vind ik toch minder ‘echt’.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
maj0 schreef:Wauw die is gaaf!! Hoe heb je dat gedaan?