[DIGI/ART] Van tatoeëren naar taxidermie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

[DIGI/ART] Van tatoeëren naar taxidermie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-24 19:42

Een beetje laat, maar laten we dat negeren. := Ik wou toch graag nog even een topic maken om te laten zien waar ik afgelopen half jaar mee bezig ben geweest. Vooral om mezelf te motiveren om lekker door te gaan!

Topic 2023: [UK] [ART/DIGI] Mijn kunstjaar van 2023

Over mijn art
Ik maak illustraties, kunst en producten gebaseerd op de natuur en al zijn bewoners. Ik haal veel inspiratie uit fantasie, dieren en folklore. Ik vind het lastig om me aan 1 medium vast te houden. Ik vind alles leuk: klei, tatoeëren, taxidermie, digital art, pen en papier en nog veel meer. <3

Digital art
Het jaar begon met een aanvraag die iemand had gewonnen op Horse event. Ik teken eigenlijk weinig realistische paarden meer. Maar als ik het dan doe vind ik het toch altijd wel leuk!

Afbeelding

Ik heb een illustratie van 1 van mijn favoriete bloemen gemaakt, de kievitsbloem. Deze is in het wild erg zeldzaam en hij bloeit elk jaar in een natuurgebied achter mijn huis. Elk jaar als hij weer bloeit moet ik ze even spotten en dit jaar wou ik er ook graag eentje tekenen.

Afbeelding

Van een tekening die ik eerder heb gemaakt heb ik boekenleggers laten maken! Ik ben echt heel blij met dit product en ik maak er zelf ook graag gebruik van. Ik ben momenteel in gesprek met een aantal verkooppunten om ze daar in de winkel te hebben liggen.

Afbeelding

Afbeelding

Klei
Ik heb Mushroom pins gemaakt van klei. Dit zijn van die producten die ik zelf heel graag zou willen hebben, dus dan maak ik het maar gewoon haha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

In het topic van 2023 kon je zien dat ik de basis voor deze bultrug had gemaakt. Inmiddels is hij qua klei zo goed als klaar! Hij gaat nog op een standaard komen en hij zal in zijn natuurlijke kleuren + een bronzen shimmer geverfd worden.

Afbeelding

Taxidermie / osteologie
Ik had een antiek lijstje met een opgezette vlinder gevonden. Deze was alleen erg beschadigd. Ik heb deze open gemaakt en het lijstje weer een nieuw leven gegeven door er een andere achtergrond en zelfgedroogde bloemen aan toe te voegen. Dit was de eerste keer dat ik met vlinders werkte en het is echt een kunst om alles heel te houden met hoe breekbaar vlinders zijn.

Afbeelding

Tattooeren
Ook het tattooeren zet ik op mijn gemakje voort. Ik wil in het aankomende half jaar op mezelf gaan oefenen. Ik merk nu dat ik goed mijn lijnen kan beheersen en genoeg kennis heb om het hygiënisch op een mens te zetten.

Een raaf schedel die ik afgelopen half jaar heb gezet:

Afbeelding

Tussendoor maak ik op aanvraag wat designs voor andere mensen die het dan laten tatoeëren. Zoals deze:
Afbeelding

Traditional art
Daarnaast teken ik lekker door op papier. Hier wat tekeningen van de afgelopen tijd.

Ik ben dol op windhonden, dus daar heb ik een paar tekeningen van gemaakt:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat was het dit afgelopen half jaar! Dankjewel voor het kijken.

Groetjes,
Rianne
Laatst bijgewerkt door Firelight op 02-08-24 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topictitel aangepast

Warboel

Re: [ART/DIGI] Het eerste half jaar van 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 19:44

Oh ik vind jouw stijl zo leuk <3 echt onwijs gave werken!

Ik heb overigens 2 windhonden dus als je nog modellen zoekt :)) haha!

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 09:41

Warboel schreef:
Oh ik vind jouw stijl zo leuk <3 echt onwijs gave werken!

Ik heb overigens 2 windhonden dus als je nog modellen zoekt :)) haha!

Aah dankjewel! <3

Oh ik herken ze meteen! Jij heb Silken windsprites toch? Een slagje kleiner dan de Silken windhounds? Ook echt gaaf. Wellicht stuur ik je eens een berichtje haha.

Warboel

Re: [ART/DIGI] Het eerste half jaar van 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 19:16

Ik heb een Silken Windsprite en een whippet :D

Windsprites zijn inderdaad een slagje kleiner als Windhounds, en ze hebben over het algemeen wat minder haar (Windhounds zit meer barzoi in).

Afbeelding
Windsprite Otje

Afbeelding
Whippet Appa

Berichtje mag altijd hoor!! <3