Mijn moeder gaat cursussen geven en mijn tante en ik mochten de eerste proef zijn. Ik ben best wel trots op het resultaat, dus dat wil ik even delen

Toen we aan kwamen lag dit op tafel, het sokkeltje en een ezel-to-be.

Daarna gingen we het beestje iets bijvullen met papier, zodat hij iets meer massa had. Hier mn tante die het buikje wat aanvult. (mocht je het je afvragen: op onze familiedag zie je heel veel blonde krullen

Mijn pukkie zag er toen zo uit

Daarna de was eroverheen, hier mijn moeder die bezig was met haar ezeltje.

Hier loop ik normaal een beetje vast, het is paard-achtig maar op het moment zie ik dan niet goed waar er nog spul bij moet. Het voelt al snel alsof hij te dik wordt. Achteraf kan je zien waar er nog wat bij moet, maar op het moment zelf heb je wat hulp nodig!

Die van m'n moeder was op dat moment bijvoorbeeld al veel paard-achtiger

Oké, meer nek.. maar toen werd puk wat topzwaar.

Er begint iets te gebeuren!

Grappig hoe dat gaat, als het aan mij had gelegen hadden we gelijk het metalen frame in een houding gezet, maar volgens mijn moeder kon dat beter niet. Je krijgt heel goed door waarom, als het een beestje wordt heb je de verhoudingen veel beter door en gaat het in een houding zetten eigenlijk vanzelf. Even koppie opzij, pootje naar voren.. en je hebt een houding. Cool!

Je krijgt ter plekke een sokkeltje waar hij mooi op past.

En hij is af! Ik ben er heel blij mee! Ik had van tevoren niet gedacht dat ik echt iets leuks zou kunnen maken