Toen nog de tijd vinden maar ook dat is gevonden ik hoop er voorlopige iedere donderdag aan te zitten. Ik werk vaak met pastel maar ik ben gek op acrylverf gezien je daar heerlijk mee kan kliederen en dan ook besloten deze met acryl te maken in formaatje 70x100 cm.
Werkend tot het laatste restje daglicht zorgt de foto's en kleuren niet helemaal top zijn. Ik hoop als hij af is een echt goede foto want de achtergrond valt op dit moment een stuk meer weg in wit als op de laatste foto. Maar ik vind het leuk om het dit keer voor mijzelf bij te houden zodat ik er ook weer van kan leren en hoop dat jullie het ook leuk vinden om mee te kijken

Eerst even gekeken welke richting ik op wou met een mooie foto uit het aanvraag topic paarden teken van _Carien

En toen mocht het een stukje groter
Men neemt een wit doek

Kliedert er wat op los

En dan de eerste vormen er in, geen seconde nagedacht over het feit dat dit 4 pony's waren en ik er maar 1 echt op wou dus ook daar word nog over nagedacht

Nog steeds geen beslissing gemaakt over de overige pony's wel de achtergrond wat minder aanwezig gemaakt en begonnen met de eerste details

De verhoudingen waren niet naar mijn zin dus daar ook nog een beetje aan gefrutseld maar nog steeds niet helemaal zo als ik zou willen de achterhand klopt nog helemaal niet

Het grootste deel van de hals en het hoofd is al wel 'klaar' de knotjes komen waarschijnlijk pas op het allerlaatste moment