Dacht even weer een paar persoonlijk favoriete foto's delen die ik afgelopen tijd heb mogen maken!
1. Mocht een onwijs mooi nestje corgi pups fotograferen. Dit is zoo leuk om te doen!

2. Met mijn eigen pony Yellow op pad geweest en een gave foto tussen de varens kunnen maken.

3. De varens blijft een mooi plekje om bij te fotograferen, zo ook met dit knappe boerenfox hondje Dobby

4. Paar week lang een nestje australian labra doodles mogen fotograferen.

5. En met 9 week toen ze weg mochten naar hun nieuwe huisjes een laatste shoot

6. Ook een paar super leuke puppy grow up foto's mogen maken met pups die ik al jong mocht fotograferen en nu 1 a 2 jaar later weer. Zo maken we dus een mooie vergelijkings foto.

7. En bij deze netzo

8. Heide seizoen is altijd gaaf! En ook met mijn eigen pony en dochter van een vriendin van mij wat mooie foto's gemaakt

9. Een hele gave katten meeloopdag gegeven waar onderandere deze knappe kat model stond

10. Najaar begon en nog een laatste foto van merrie pinky samen met veulen Precious mogen maken voordat Previous afgespeend ging worden.

11. Herfst!! Mijn favoriete seizoen en hele gave shoot gehad met deze super knappe Samoyeed Ivy

12. Hele leuke herfst meeloopdag mogen geven met deze prachtige tinker Smartie als 1 van de modellen

13. Nog een onwijs knappe hond tussen de mooiste kleuren!

14. En laatst 6 km gewandeld met mijn eigen franse bulldog Fay in de stromende regen. Maar wat was het onwijs genieten.

15. Geeft wel een onwijs gaaf effect die regen. Dit is wel mijn ultieme favoriete foto op dit moment.