Het begon allemaal met 'kauw van jou' op een kaartje maar is nu zoveel meer geworden! De vogelkaartjes liggen al een paar maanden bij de plaatselijke boekhandel, en hopelijk snel op nog meer plekken.
Er zijn inmiddels hele mooie emaillen mokken besteld, die worden op traditionele wijze geëmailleerd en komen over een week of zes als het goed is mijn kant op

Bij boekhandel Boomker zijn ze erg enthousiast (zo leuk!) en staan ze erg open voor nieuwe dingen die ik voorstel. We hadden nu afgesproken dat ik een tasje zou maken, dus ik ging bezig!

En op het tasje

Dan de verhaalscholver! Hier heb ik een heel tof idee bij, ik hoop onwijs dat dat uitgevoerd kan worden. Het idee is dat je de vleugels om jezelf heen kan slaan en een verhaal kan vertellen/luisteren. Moet nog verder uitgewerkt worden maar de tekening bestaat alvast wel:

Het is nu eerst in ieder geval een boekenlegger

En nu? Ik zou heel graag een notitiebokje maken, maar veel mensen kennen het bokje vrees ik niet. Ik heb ook onwijs de neiging om 'ik maak het uit' briefjes te maken (misschien voor 1 april?) met berichten als 'het komt nooit meerkoet tussen ons', 'ik leef niet meeuw voor jou' en 'ik reiger een eind aan'. Alleen zo jammer dat weinig mensen zich zó hebben misdragen dat zo'n kaartje nodig is om het uit te maken.