Van harte welkom bij de tweede editie van onze prachtige creatieve uitspatting, het stemtopic van de BoktFotoBokaal!
Ik blijf het maar zeggen maar jullie blijven verbazen. Wat een óngelooflijk mooie, lieve en warme foto's hebben we van jullie binnen gekregen. Van prachtige telefoon foto's tot super strakke technische hoogstandjes. Wat super fijn om deze foto's te ontvangen!
De geweldige winnaars komen na iedere editie in het gezamelijke verzameltopic.
Voor degenen die de al goed gevulde Hall of Fame nog niet bezocht hebben, klik hier en laat je verrassen door de prachtige werken die op Bokt voorbij komen.
Laat ik er verder niet om heen draaien, de regels van het stemmen staan hier onder vermeld. Lees deze goed door alvorens een stem uit te brengen.
Vanuit het BoktBokaal team wens ik alle deelnemers een fijne en goede wedstrijd.
Regels Stemmen.
- Je mag twee stemmen uitbrengen op de foto's.
- Meerdere stemmen op dezelfde foto zijn niet toegestaan en zullen ongeldig worden verklaard.
- Één enkele stem uitbrengen mag wel.
- Stemmen op de door jou opgegeven foto is niet toegestaan.
- Men dient voor het stemmen vóór 1 januari 2023 geregistreerd te zijn en op het moment van stemmen toegang te hebben tot de kudde om een stem uit te mogen brengen.
- Kijk vooral voordat je een stem uit brengt nog in het aanmeldtopic, een aantal fotografen hebben daar nog een kleine toelichting op de foto gegeven [FK] Aanmeldtopic BoktFotoBokaal 2023 .
Zodra blijkt dat er gestemd wordt door middel van schaduwaccounts komt daar een passende straf op, bijvoorbeeld uitsluiting van de huidige en komende BoktBokalen.
Als je je niet aan de regels houdt, telt je stem niet mee.
Bij het uitbrengen van je stem mag je in dit topic een motivatie of compliment schrijven, doe dit nadat je de stem hebt uitgebracht.
Er kan gestemd worden tot 31 augustus 23:59. Stemmen die daarna geplaatst worden tellen niet mee.
Het topic gaat daarna op slot en de stemmen worden dan geteld. De uitslag volgt zo snel mogelijk in een apart topic.
Vragen mogen in een PB naar Muiz.
Deelnemers op alfabetische volgorde.
Captain

Cynn

Daihyo

DuoPenotti

fransje23

gelderfan

Goldenarrow

Granoek

Happy_Hippie

Horse_Jo