8nnemiek schreef:Wat groeien ze hard bij Elano zeg!
Ik heb hier ook een aantal vlechten liggen van Mystic, maar ook nog geen echt goede ideeën wat ik ermee kan doen.
Ik heb wel eens kleine tassels gemaakt, en wil ook nog een grotere maken voor aan de teugels, maar verder weet ik het ook nog niet, dus ik lees mee!
Nou ik dacht jeetje wat duurde dit lang. Tot ik de datum van de boog-foto keek. Oh, nou valt dus reuze mee. Enige waar ik tegenop kijk, is die paar weken kaal.
Heb even gekeken wat tassels zijn, die kwam ik ook wel eens tussen de sieraden als sleutelhangers tegen. Idd wel leuk, maar dan kan ik beter een stukje van zijn staart pakken. Die kan ik uitdunnen zonder dat je dat merkt. Manen vind ik dat wat meer zonde.
Ibbel schreef:Idee 1:
Maak een vlechtwerk à la biezenmat (of à la appeltaart-raster), span dat op in een houten (bak-)lijst.
Idee 1a: leg het raster op een sierkussen en verwerk het op die manier in de bovenkant door er een rand overheen te stikken.
Idee 2:
Maak een foto van je paard en profil, druk 'm af op ware grootte op fotolinnen of metaal, en bevestig een rij vlechten of manen op de plek van de manen op de foto. Maak daarvoor een dunne snee in de foto, zodat je de manen of vlechten aan de achterkant vast kunt kitten/plakken. Bevestig het geheel ook weer in een baklijst.
Idee 1 snap ik niet helemaal. Idee twee zat ik ook aan te denken, maar zou niet echt durven te zeggen of ik dat ook super leuk ga vinden. Zijn voorpluk ga ik denk ik missen. En die hou ik liever erop.
Jis_ schreef:Misschien iets met een dromenvanger?
Dat vind ik wel een leuk idee ja! Zou ik even moeten opzoeken hoe zoiets gemaakt wordt en hoe ik het hebben wil. Zou het 'binnen draad' ook van haar gemaakt kunnen worden denk je? 
Melzazu schreef:Je ziet tegenwoordig ook wel veel van die macramé hangers. Kun je niet iets soortgelijks maken maar dan dus met paardenhaar?
Ziet er geinig uit! Weet alleen niet of zoiets kat-proof is? Kwa planten kan ik voor nep gaan, maar eraan proberen te hangen etc is wat anders.