De meesten zullen de aanmeldingen al wel gezien hebben maar hierbij nogmaals alle aanmeldingen met de beschrijvingen er bij. Lees vooral de regels door voordat je gaat stemmen, ongeldige stemmen zullen verwijderd worden voor het overzicht.
Regels Stemmen.
- Je mag per categorie (dus bij de 2D kunstwerken en 3D kunstwerken) 2 stemmen uitbrengen.
Deze stemmen tellen even zwaar. - Je mag dus wel 2 stemmen uitbrengen voor de 2D kunstwerken en 2 stemmen uitbrengen voor de 3D kunstwerken, maar niet 3 keer stemmen voor de 3D kunstwerken en 1 keer bij de 2D kunstwerken.
- Meerdere stemmen op hetzelfde kunstwerk worden ongeldig verklaard.
- Minder stemmen uitbrengen mag ook.
- Stemmen op het door jou zelf opgegeven kunstwerk is niet toegestaan.
- Men dient voor het stemmen voor 1 januari 2023 geregistreerd te zijn en toegang hebben tot de kudde om een stem uit te kunnen brengen.
Zodra blijkt dat er gestemd wordt door middel van schaduwaccounts komt daar een passende straf op, bijvoorbeeld uitsluiting van de huidige en komende BoktKunstBokalen.
Als je je niet aan de regels houdt, telt je stem niet mee.
Bij het uitbrengen van je stem mag je in dit topic een motivatie schrijven, doe dit nadat je de stem hebt uitgebracht.
Voorbeeld schreef:Stem 2D
Stem 2D
Stem 3D
Stem 3D
Motivatie over hoe leuk het kunstwerk wel niet is!
Hou deze indeling ongeveer aan, dat scheelt ons zoekwerk.
Er kan gestemd worden tot 14 maart 23:59. Stemmen die daarna geplaatst worden tellen niet mee.
Daarna gaat het topic op slot en worden de stemmen geteld. De uitslag volgt zo snel mogelijk in een apart topic.
Vragen mogen in een PB naar Muiz
Veel stem plezier!
_San87_

Make it a memory...
31 x 49 cm, Derwent coloursoft kleurpotloden op Hahnemuhle papier.
Dit werk is in de zomer van 2022 speciaal gemaakt voor de Storytellers exhibition die op De Paardenkamp georganiseerd werd i.s.m. Paard Verzameld. Dit zijn Koos en La Bamba, inwoners van De Paardenkamp.
Mkango

Alpinista en Luke Morris terwijl ze als eerste over de streep komen in de Großer Preis von Berlin
vikawiek

Aquarel met kleurpotlood
Seven

Love2love
Een pastel tekening speciaal voor de amazone die dit paard voor ons rijd als cadeautje.
ElfBeau_067

Sheran

Daisyree

Softpastel op suedeboard
Jis_

'Miep' van Bokker Vientje
30x24 met olieverf
mevisto

Tiemen v d H.
Lyona

Mijn eigen jonge Haflinger Pablo getekend met slechts 1 grijs potlood in 2 uur tijd.
Jeika

Olieverf op doek.
eva1969

Acryl op paneel 40x50 cm.
Steefz

“Spirit”
Kleurpotloden op A5 (15x21 cm)
mar_fay

Grote Weide Wereld, 2022.
75x110cm met aquarel, een levensgroot veulen volledig afgebeeld met behulp van eveneens levensgrote insecten in verschillende stadia van hun cyclus. Wie weet heb je 'm zien staan op de expositie van Paard Verzameld en de Paardenkamp afgelopen zomer

CoonArt

Trekpaard, Fineliner
Ayasha

Het paard van een bokker waar ze enorm veel mee bereikt heeft, meer dan menig ander bereikt zou hebben in pastel.
Signe

Ik wil graag mijn duttende eenhoorn en tapir toevoegen aan deze galerij van gave inzendingen.
--------------------------------------
De 3D kunstwerken
Bootsiebob

Cremello Merrie met glittermanen
30 cm groot, gemaakt van genaaldvilte merinowol en ijzerdraad
Dankzij het frame van staaldraad kan ze in alle houdingen gezet worden, bijvoorbeeld steigerend.
Solleke_Noah

Categorie 3D, pyrografie op berkenhout van 20 cm groot (zelf gezaagd). Merrie en veulen, in een soort yin yang opstelling.
Tallie1979

custom My Little Pony “Stitch”.
Deze pony is gemaakt van een oude My Little Pony uit de eerste generatie. Ik heb haar bewerkt met Iredescent verf en daarna Stitch erop geschilderd als cutiemark. Haar manen en haar staart bevatten 3 kleuren nieuw nylonhaar, wat ik ook zelf erin heb gezet.
Shettepret

Fore-edge painting en boek herbonden.
Dit was een paperback editie van de Paardenfluisteraar. Ik heb hier weer een fore-edge painting op gemaakt. Daarnaast heb ik het ook een hele nieuwe kaft gemaakt en deze bekleedt met skaileer en gefoilt.
Het boek heeft daarnaast ook diverse tekeningen binnen in gekregen en ik heb er een bijpassende slipcase bij gemaakt
Kaatastrof

Horse&Hare
Van digitaal gemaakt ontwerp gebaseerd op eigen gemaakte idee schetsen naar lino-snede (A4 formaat) en afdruk op banner van textiel
jenne

Micro gehaakt paardje met een 0,35mm haaknaald en naaigaren naar het patroon van Heidi Bears.
Sall

‘Rijtje ponybillen’ in keramiek met glazuur.
Vernon

Een onderlegde V Frontriem, handgenaaid. De eenhoorn is in leer getoold en geschilderd. Gemaakt van zwart en naturel tuigleer.