[SCH] Wie schildert er op nummer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4780
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

[SCH] Wie schildert er op nummer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 18:26

Hoi allemaal!

Ik ben op zich vrij creatief, maar tekenen/schilderen is helaas nooit één van mijn skills geweest -O-
Dus bedacht ik gisteren "ik ga schilderen op nummer" :j

De keuze is overweldigend haha. Ik vind heel veel dingen mooi en/of leuk, maar het is natuurlijk ook wel de bedoeling dat het resultaat ergens in huis een plekje vind, en dan moet het wel bij onze kleuren/interieur passen.

Ik heb een keuken met 2 knaloranje muren en 2 grijze muren waar deze wel mooi zal staan (denk ik) - ik heb uiteraard ook katten haha:
Afbeelding

Ik ben al een beetje aan het uitkijken naar de volgende :') Waar kopen/bestellen jullie de schilderijtjes?
Ik vind landschappen mooi merk ik, maar niet perse mooi genoeg om ze ook echt op te willen hangen :+ Ik hou erg veel van Griekenland, van de wit-blauwe huisjes, dus zoek er zo nog eentje. Degene die ze op Bol hebben vind ik qua achtergrond niet wauw, dus hoor ik graag waar ik nog meer terecht kan :j Ik ben ook fan van bergen.

Een greep uit mijn wishlist op Bol, om jullie een idee te geven van wat ik leuk vind:
Afbeelding
Afbeelding
Maar ik ben er dus nog niet helemaal over uit of ze wel in ons interieur passen haha, mijn vriend moet ze natuurlijk ook wel leuk (genoeg) vinden. Die van de poes die ik besteld had heeft hij mee uitgekozen, die vind hij dus wel tof haha.

Ik kom net deze nog tegen, deze vind ik ook leuk:
Afbeelding

Dus: waar halen/bestellen jullie de schilderijtjes?
Laatst bijgewerkt door Essie73 op 17-11-22 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag in titel gezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 19:16


LWDaisy

Berichten: 4780
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-22 20:09

Mkango schreef:
Je bent iig niet de enige :D [UK] [SCH] Schilderen op nummer


Oh wauw, ik had duidelijk poep in mijn ogen haha, dat topic heb ik niet gevonden! Sorry beheer!