Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Solleke_Noah schreef:Heel erg mooie en aansprekende werken
Elanor schreef:Wat een fantastische stijl, ontzettend aansprekende en verhalende schilderijen. Prachtig! Wat is het formaat ongeveer?
gerlindie schreef:Heel tof!
Wat heb jij ook veel verschillende werken in je profiel staan zeg
Jis_ schreef:Lijkt me heel leuk maar zou er niet genoeg tijd aan kunnen besteden ben ik bang en zit op het moment vooral in de vogels
MvdM_art schreef:Jis_ schreef:Lijkt me heel leuk maar zou er niet genoeg tijd aan kunnen besteden ben ik bang en zit op het moment vooral in de vogels
Ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje uit de bocht geschoten ben. Ik wilde maar 4 schilderijen doen, maar kreeg toen de vraag of ik ook een vijfde wilde maken, dus uiteindelijk ben ik er drie maanden lang elke dag mee bezig geweest. Maar er waren ook genoeg mensen die het wat intelligenter aanpakten en het bij een tot drie werken hielden, sommigen waren al binnen twee weken klaar. Dus het is maar net hoe je het zelf invult.
MvdM_art schreef:Klopt, alle deelnemers waren lid van het Paard Verzameld collectief. Als je lid wordt begin je eerst gewoon als lid (member) van het collectief, als je betalend lid wordt (Patron) dan kun je (moet niet) ook meedoen met de challenges die elke maand weer een ander thema hebben. Superleuk, omdat er combinaties van bekende kunstenaars worden gemaakt waar ik zelf nooit aan gedacht zou hebben voor paardenschilderijen. Maar ook dat is wel weer behoorlijk intensief, dus ik doe ook niet elke keer mee. Mijn streven is zes keer per jaar meedoen. Als ik meedoe dan doe ik die week namelijk niets anders qua schilderen, dus je moet er maar net de tijd/energie voor hebben op het juiste moment. Of ik moet eindelijk eens leren om losser/sneller te werken