Alles is uit de losse pols op het hout gezet, waardoor er hier en daar foutjes insluipen of letters een beetje scheef gaan. Niet over alles dus even tevreden maar het is al fijn om de goesting terug gevonden te hebben

Een keer een geboortehoutje voor een veulentje, van één van mijn favoriete merries! Het idee was een soort yin-yang effect te creëren. Achteraf had ik het veulentje beter ook in het 'wit' erop gezet denk ik, maar uitgummen ging niet meer

Er werden weer een heleboel baby's geboren in de vriendenkring, de geboortehoutjes zijn altijd gebaseerd op het geboortekaartje.

Voor één baby kreeg ik ook de vraag om wegwijzers voor de babyborrel te maken, ook gebaseerd op het geboortekaartje.

Naast veel baby's die geboren werden, werd er ook terug getrouwd. Voor mijn schoonzus en haar man maakte ik een simpele tekening op een mooi stukje hout.

Er stopten in de afgelopen tijd helaas twee collega's bij ons. Voor hun afscheid maakte ik een gepersonaliseerd houtje, voor de ene een versierde naaikoffer en voor de andere een "award" met bijhorende zelfgebrouwen biertjes met dezelfde afbeelding als etiket.

Voor een vriendin met een grote beestenboel maakte ik deze 'naamplaatjes' voor op haar boerderij. Hier heb ik veel lol mee gehad

De meeste houtschijven zijn ongeveer een handpalm groot en zijn allemaal door mezelf gezaagd