Het thorgi kostuum is nog even weggezet. Het kwam er maar niet van, foam was ik nog niet over uit, en tsja, iets meer ervaring zou niet erg zijn met het maken van kostuums

Exact dat blad is natuurlijk niet te vinden, maar de action had wel andere opties

De basis is zoveel simpeler dan het andere kostuum, maar dat komt omdat ik hier het blad de vorm laat geven. Hier even de updates so far:
1. Randje foam

2. Het tuig

3.

4.

5.

6.

7.

8. De zit op test

9.

10.

11.

De buik van het tuig wil ik met wit nepbont bekleden, zodat het meer op gaat in zijn vacht.
Als "zadel" wordt het wellicht een groot monstera blad als ze die nog hebben, en deze qua style er een beetje bij past. Het blad wil voor geen meter aan elkaar lijmen, dus ik ben met naald en draad bezig. Het lijkt nu nog rommelig, gezien ik nu de focus heb op het tuig wegwerken. Straks bij de details gaan er nog een aantal losjes op, om een natuurlijkere flow te geven. Deadline is er een soort van. 18 september is er een middeleeuwse markt/fantasy markt in de buurt. We gaan er elk jaar verkleed naar toe. Ik wil eerst hem in z'n pakkie hebben, en als er nog tijd voor is kijk ik wat ik voor mezelf in elkaar kan flansen