Na een lange, zware periode wegens verschillende gezondheidsproblemen die het tekenen mij bijna twee jaar zo goed als onmogelijk hebben gemaakt, konden de vele prachtige Bokt-paarden mij eindelijk uit deze artblock helpen.
Één van de redenen die me namelijk heeft doen besluiten om van enkel de stille meelezer over te gaan tot een daadwerkelijk (semi-)actief gebruiker, was omdat ik al heel lang met ontzettend veel plezier meekijk naar al het moois wat er in de verschillende ITP-topics gepost wordt. Zo veel stoere paarden, artistieke fotoshoots, spectaculaire reizen en prestaties, en natuurlijk de trotse eigenaren die vol liefde naar hun knappe knol kijken…

Ik heb al enkele paarden die me door wat voor reden dan ook bijzonder in het oog zijn gesprongen of aangesproken hebben, als model uitgekozen om een schetsje van te maken. Naast dat het mij weer een creatieve uitlaatklep gegeven heeft die ik behoorlijk heb gemist de laatste tijd, geniet ik er ook echt van om op deze manier even een random internet stranger een kleine, spontane verassing te geven en (hopelijk!) hun dag op te fleuren. Het geeft mij echt voldoening, ik ben zelf weer lekker productief bezig en ik kan daar nog een ander blij mee maken ook!

Nog een kleine disclaimer: ik teken niet in opdracht, maar kies de paarden die ik wil tekenen zelf uit. Zo houd ik de regie in eigen hand, aangezien opdrachten voor mij (op dit moment) nog echt te stressig zijn. Ik wil het tekenen als een rustgevende en leuke bezigheid behouden, en voorkomen dat ik overweldigd raak. Juist deze manier vind ik extra fijn, zo heb ik de ruimte om volledig zelf beslissen wanneer ik welke topics eruit pik. Verwacht dus geen consistent, regelmatig patroon aan uploads of minstens één schets per week, dat zal nog wel eens behoorlijk kunnen variëren, afhankelijk van hoe ik me voel en hoeveel energie ik over heb. :’)
Zo, genoeg gekletst! Hier zijn de krabbels die ik tot nu toe gemaakt heb:
Jillz - van bokker jildou1979
[ITP] Genieten met mijn geluk tussen de prachtige bloesem

Durena - van bokker webster543
[RIJ-ITP] Ons eerste BK ! Wat een avontuur !

Dexter - van bokker JJ4
[ITP] Onze bonte bink

Flo - van bokker manzano
[ITP] 31 jarige Flo voor de lens van Deske Wijers

Marietje - van bokker Mariett
[ITP] Knappe Marietje in haar fantasy set

Mallow - van bokker Melissa1996
[ITP] Mallow ~ Mijn meisje

Trouwens, ik post mijn werk ook op Instagram, dus ik wil natuurlijk iedereen met alle liefde taggen (en volgen!)