Ik heb hem gekocht omdat ik kaarten en stickers wil maken en een beker wil bedrukken

Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
chanelle14 schreef:Ohhh dat is vervelend!
Ik maak mijn bestanden gewoon zelf in Illustrator, sla ze op als svg en dat gaat eigenlijk altijd goed met de Cricut software.
Telpeva schreef:Hier ook geen Cricut, wel een Silhouette Curio, volgens mij is het een soortgelijk apparaat toch? een hobby snijplotter? Mijne gaat maar tot A4 formaat, maar kan naast snijden ook embossen en etsen. Mijn moeder had hem ooit gekocht om kaarten mee te gaan maken, maar dat lukte niet zonder hulp en zodoende staat hij nu bij mij
Ik heb al een aantal keren bij Druma besteld, misschien is dat wat voor je?
https://www.druma.nl/
Het bedrukken van textiel is mij nooit heel goed gelukt met enkel een strijkijzer, vaak liet de opdruk dan weer los. Voor mij is hij voornamelijk voor mijn journaling en airbrush hobby's. Wat ik bijvoorbeeld leuk vind is om lege printbare stickervellen te kopen en er doorheen te gooien, voor in mijn journal (dus stickers ontwerpen, printen, snijden, voila). Voor de airbrush hobby gebruik ik hem vooral om plastic sjablonen en maskeerfolie/sticker te snijden.
Toen ik nog een leasepaard had waren ook al mijn spullen voorzien met haar naam erop, gewoon omdat het kan![]()
Daar had ik een sjabloon van gemaakt en op stal gelegd, met een permanentmarker. Als ik wat nieuws had kon ik het meteen ter plekke markeren. Poetskist, borstels. Het werkt imo ook goed tegen 'lenende' stalgenoten, je spullen komen vanzelf weer bij je terug.
thirteenn schreef:Wat leuk dat er zoveel mensen toch wel een plotter hebben! En leuk om te horen wat voor verschillende dingen iedereen maakt. Voel je vrij om foto’s te delen. Mijn eerste idee was ook om overal mijn naam op te gooien omdat het kannu wil ik vooral stickers maken (schijnt met een omweg als nog te kunnen met een Joy) en die aan vriendinnen weg te geven of zelf te gebruiken.
@warboel is affinity designer fijn? Ik ben Adobe gewend en had toen affinity photo geprobeerd een week maar kon er niet aan wennen, maar misschien is designer weer fijner?
Gebruikers op dit forum: sasja0705 en 0 bezoekers