[Vraag] Waar kan ik met mijn werk naartoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bowena_84

[Vraag] Waar kan ik met mijn werk naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-22 21:46

Hallo allemaal,

Ik ben iemand die enorm veel plezier en energie haalt uit creatief bezig zijn. Voornamelijk met haken, tekenen en aquarellen.

Ik ga ondertussen wel lekker met het mijn hobby’s, alleen stapelt de boel zich flink op en zit ik nu een beetje met de vraag wat doe ik ermee?

Voor mijn haakwerken heb ik inmiddels een aantal leuke goede doelen gevonden waar ik aan doneer. Ik zou zoiets soortgelijks ook wel willen voor mijn handgemaakte kaarten/aquarellen. Heeft iemand hier een idee of zoiets bestaat of een ander leuk idee?

8nnemiek

Re: [Vraag] Waar kan ik met mijn werk naartoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 22:01

Al eens gedacht aan een winkeltje beginnen op Etsy?

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-22 22:25

Ik ben toevallig sinds vorig jaar bezig met een eigen bedrijf op poten zetten, helaas wil dat door meerdere redenen niet lukken.
Vandaar dat ik wat meer vrijblijvende opties zoek waar geen ‘druk’ achter zit.

marschwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 22:29

In mijn apotheek heeft iemand een kaartenstandaard met zelfgemaakte kaarten staan.Opbrengst is voor het hospice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 22:31

bowena_84 schreef:
Ik ben toevallig sinds vorig jaar bezig met een eigen bedrijf op poten zetten, helaas wil dat door meerdere redenen niet lukken.
Etsy is vrij vrijblijvend: je zet erop wat je hebt liggen en betaalt daar commissie over aan Etsy als je iets verkoopt. Je hoeft dus niet te blijven produceren, maar zet er gewoon op wat je op dat moment klaar hebt voor verzending.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-22 22:56

Mkango schreef:
bowena_84 schreef:
Etsy is vrij vrijblijvend: je zet erop wat je hebt liggen en betaalt daar commissie over aan Etsy als je iets verkoopt. Je hoeft dus niet te blijven produceren, maar zet er gewoon op wat je op dat moment klaar hebt voor verzending.

Oké, dit klinkt wel interessant! Het is zacht gezegd nogal een ruw jaar geweest en ik voel op dit moment vooral de behoefte om lekker te creëren.
Kan jij, of iemand mij misschien iets meer vertellen over die commissie?

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 23:03

In Nijmegen zit een winkel wat ‘ieder z’n vak’ heet. Daar huur je tijdelijk een ‘Vak’ of schap waar je spulletjes kunt verkopen. Het ene schap bevat zelfgemaakte kaarten, het volgende vintage spullen en weer een andere staat vol met planten. Misschien is er zoiets in je buurt? Dan kan je tijdelijk een vak huren als je veel dingen hebt gemaakt.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 23:47

Ken je "kaartje op de deurmat"? Zit op Twitter, zij verstuurd kaartjes naar mensen die het om wat voor reden heel erg kunnen gebruiken. Sinds organiseert zij ook dat mensen die zich daarvoor aanmelden het adres krijgen zodat die zelf een kaartje kunnen sturen.

Ik denk dat je haar heel blij maakt met een stapel kaarten om te versturen. Of dat jij via haar kaarten naar mensen stuurt. Beetje het idee van de kaartenactie die hier soms op bokt georganiseerd worden, zeg maar.

Als je wilt zal ik morgen de link naar haar account opzoeken, ik hoor nu al lang te slapen (dus sorry voor eventuele hele tikfouten/ autocorrect, niet alleen hoor ik te slapen, ik heb ook pijnstillers gehad en niet helemaal helder meer Y;( )

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 23:58

bowena_84 schreef:
[
Oké, dit klinkt wel interessant! Het is zacht gezegd nogal een ruw jaar geweest en ik voel op dit moment vooral de behoefte om lekker te creëren.
Kan jij, of iemand mij misschien iets meer vertellen over die commissie?

Dat wijst zich echt vanzelf, is heel simpel.
Ik zou gewoon eens een account aanmaken en er doorheen scrollen, dat kost niks en zo zie je wat er zoal mogelijk is.