Enkele maanden geleden vroeg een vriendin me of ik een tekening wilde maken van haar vriend, terwijl hij een grote race won in Berlijn op de merrie Alpinista. Helaas zit ik al maanden een beetje in een tekendip en duurde het maar en duurde het maar, maar ze is eindelijk af! De jockey is bewust wat minimalistisch/schetsmatig gehouden. Heeft verder niks te maken met mijn luiheid of zo.
Uiteraard is geen topic compleet zonder tussenstappen:
Hele vette lichtval en gedurfd kleurgebruik. Mooi dat je de nadruk op het paard hebt liggen en niet de jockey. Je hebt echt grote stappen gemaakt in het afgelopen jaar!
Katyatje
Geplaatst: 17-04-22 21:59
Wauw, echt heel mooi gedaan! Kan er m'n vinger niet op leggen wat het is maar het heeft iets speciaals waardoor ik er naar kan blijven kijken.
Wauw! Wist meteen dat het er eentje van jou was toen ik hem zag! Jammer dat ik geen ev uiteindelijk heb gekocht, al was het alleen al om jou te vragen een mooi kunstwerk van haar pre carrière switch te maken
Heel gaaf! Leuk om de gemaakte stappen te zien ik vind de belichting en de manier waarop je de achtergrondkleur ook in de jockey verwerkt heb erg mooi gedaan.
Bedankt allemaal! De belichting heb ik nog een beetje moeten aanpassen t.o.v. de foto. Het licht in de foto valt namelijk van achteren op het paard, maar ik vond het mooier als het licht van voren kwam. Beetje omdenken dus, haha.