In elk geval echt weer super gave foto's kunnen maken.. ideetjes kunnen uitwerken en toffe paarden & honden en zelfs voor het eerst katten voor mn lens gehad!!
De maand begonnen met 2 prachtige Groninger paarden Maurits & Rosetta.
Hele gave black foto's mogen maken!
1.Maurits

2. Rosetta

3. Voor het eerst een kat gefotografeerd!! En ook nog op een onwijs gave locatie. Main coon kat Mackie tussen de sneeuwklokjes.

4. En ook ons eigen hondje Aslan hier nog even gefotografeerd.

5. Volop genieten van de gouden uurtjes en deze onwijs knappe welsh pony Sara mogen fotograferen!

6. Een ideetje uitgewerkt met Bull Mastiff Lazy. Ik heb haar vorig jaar als pup al mogen fotograferen en nu nogmaals. En ik wou graag ze in het eind resultaat naast elkaar zetten. Dit is dus dezelfde hond, maar als pup, en nu 1 jaar later. Het was nog best een uitdaging, aangezien de foto van de pup nog gemaakt is met mn oude camera en lens.. en de volwassen foto met mn nieuwe.. hierdoor dat er behoorlijk kwaliteit verschil in.. maar het is gelukt. En super blij met het resultaat.

7.

8. De prachtige friese paarden van familie Dietvorst mogen fotograferen en hun 2 hondjes! Was ook weer super leuk en een prachtige locatie!
Friese merrie Lova

9. Friese hengst Janis

10. Hondje Senna

11. Hondje Cooper

12. Weekend erna weer een hele gave friese merrie mogen fotograferen genaamd DreamGirl

13. Eind maart nog even een paar foto's gemaakt met deze onwijs leuke hond Captain Hook bij de bloesem bomen!

14. En de volgende dag lag er ineens een dik pak sneeuw!!! Ik dacht serieus dat de weersvoorspellingen een vervroegde 1 april grap was.. maar niet dus

Nog even de kans genomen om weer een kat te kunnen fotograferen.
Ragdoll kat Pluisje in de sneeuw!

15. Echt onwijs knap deze kat!!

Was weer een hele drukke maar super leuke maand!! Mega veel zin aan de komende maand, staan weer hele toffe shoots op de planning!
Bedankt voor het kijken!