Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
8nnemiek schreef:Wat gaaf!
Bij die eerste verf-foto dacht ik, jee wat zonde.. Maar na de metallic wax ziet het er erg gaaf uit, vooral de donkere stoel. En wat een mooie stof
Whizz schreef:Wat leuk, ik vind het knap dat je erdoor heen kunt kijken. Leuke hobby ook. Ik ga d’r op insta gluren
Wildgirl schreef:Wat gaaf! Lak je ze ook af oid?
Wildgirl schreef:Wat ongelofelijk gaaf!! Heel knap dit TS!
Whizz schreef:Dat is goed gelukt zeg! Echt prachtig geworden. Hou je ze zelf of verkoop je ze?
Edit, ik lees het al in de op…
Wendy15 schreef:Prachtig! Echt super tof bedacht en heel mooi gemaakt. Dit lijkt me ook zo ontzettend leuk om te doen maar ik heb al zoveel hobby's
_l_amanda_l_ schreef:Super mooi is 'ie aan het worden!
Ik zou niet weten wat voor kleur je kan nemen, al zou ik wel oor een wat simpeler zonder versiersels kiezen.. Sierkoord, ofzo? Dit is al een heel druk motiefje op de zittingen, mij zou een lintje met versiering wat té worden (maar deze stoelen zijn natuurlijk wel bedoeld om op te vallen.. )
Hoe dan ook, lijkt me superleuk om te doen! Echt spannend als je dat uit elkaar haalt, wat er allemaal inzit/nog heel te houden is enz.
Jorex schreef:Ik zou kiezen voor 1 van de vele groenen in het printje of als je toch een beetje een opvallend band wilt de oranjebruin van de tijger.
Snadrem schreef:Ik vind dat goud eigenlijk ook wel wat hebben. Maar een net wat warmere tint zou inderdaad wel beter passen, dat steekt minder flets af. Hij is wel echt enorm gaaf aan het worden!!
Gebruikers op dit forum: Relserk en 10 bezoekers